AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Hey Jeg og noen venninner var på byen forrige helg. Vi var også sammen med noen kompiser som jeg ikke hadde møtt før. Både på vorset og på byen fikk jeg god kontakt med en av guttene. Vi flørtet og klinte litt. Han sa at han hadde fått veldig godt inntrykk av meg, og la meg til på face litt utover natta. Han hadde også spurt venninnen min om nr mitt. Dagen etter sa han tydeligvis til venninna mi at han hadde hatt det sykt gøy i går, og kost seg. Dette høres jo bra ut? Men.. Jeg begynte å snakke til han, og han svarte etter et par dager. Så svarte jeg igjen, og etter dette har det vært stille. Jeg forstår jo såpass, at om han ikke snakker til meg, så er han ikke interessert. Men det er bare så irriterende at han ikke svarer, og jeg er jo interessert i å snakke mer med han! Så jeg forstår ikke hva som skjer? Han backet jo helt ut, når det først virket som om han var interessert.. (Mulig han bare ville ha sex med meg, men). Noen tips? Anonym poster: 3dea41a157eea725cb20aa36bccf770a
Kjetil.. Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 "Hei xxx, har du lyst å møtes for en kaffe på tirsdag eller onsdag? Hadde vært hyggelig å se deg igjen " Kanskje driver han med eller en annen gjøre seg kostbar greie eller en test, er så mye rart rundt omkring om dagen. Spør han rett ut om en konkret aktivitet en konkret dag, så får han heller selv velge om han er interessert. Kan hende han har vært litt opptatt i det siste og glemt av det, men han kan forsatt være interessert Lykke til
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Jeg synes ikke man skal hoppe sånn på med en gang.. Kan virke litt mas Anonym poster: a2ba49d5260fd2045c0c8e8f753f0154
LillaFrosk Skrevet 4. mai 2013 #4 Skrevet 4. mai 2013 Jeg tror at.. hvis han er interessert, så tar han nok kontakt igjen. Du har jo alt prøvd, og hvis du prøver veldig mye, blir det nok sett på som mas. Vent og se, og håp på det beste?
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 Han liker kanskje å jage og når det var du som tok initiativet så ble det for mye for han. Det betyr ikke at han ikke liker deg alikevell eller var ute etter sex, det betyr bare at han trenger å se mer av din verdi for at han skal ha interessen der fortsatt. Så bare la han være, ha det gøy og så skal jeg love deg at han følger med på profilen din og hva du holder på med. Og liker han det han ser og ser at andre liker det de ser så vil han nok jakte litt igjen!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #6 Skrevet 5. mai 2013 Hey! Takk for mange nyttige svar Og jeg har tenkt noe av det samme: Jeg har hørt at han er busy for tiden, og jeg gidder ikke mase på han. Jeg har senket forventningene mine litt, og får se om han tar kontakt igjen. Hvis, er det hyggelig, og hvis ikke, så går det helt greit Anonym poster: 3dea41a157eea725cb20aa36bccf770a 1
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #7 Skrevet 5. mai 2013 Hey! Takk for mange nyttige svar Og jeg har tenkt noe av det samme: Jeg har hørt at han er busy for tiden, og jeg gidder ikke mase på han. Jeg har senket forventningene mine litt, og får se om han tar kontakt igjen. Hvis, er det hyggelig, og hvis ikke, så går det helt greit Anonym poster: 3dea41a157eea725cb20aa36bccf770a Høres bra ut! Lykke til uansett
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #8 Skrevet 5. mai 2013 det er forferdeleg irriterande å få den:"eg ser at du er pålogga. kvifor sender du ikkje mld? er du ikkje interessert?" eg har ikkje tid til å svara 24/7 eg sletta ein i går fordi eg fekk han masa om at eg ikkje svarte....
Gjest .-L-. Skrevet 5. mai 2013 #9 Skrevet 5. mai 2013 Så vanskelig han er. Kunne jo skrevet noe gøy til han, se om han henger seg på. Liker du fotball?
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #10 Skrevet 5. mai 2013 Så vanskelig han er. Kunne jo skrevet noe gøy til han, se om han henger seg på. Liker du fotball? Og mase enda mer? Da ryker iallefall muligheten..!
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #11 Skrevet 5. mai 2013 det er forferdeleg irriterande å få den:"eg ser at du er pålogga. kvifor sender du ikkje mld? er du ikkje interessert?" eg har ikkje tid til å svara 24/7 eg sletta ein i går fordi eg fekk han masa om at eg ikkje svarte.... Masing er turnoff delux!
Gjest .-L-. Skrevet 5. mai 2013 #12 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Og mase enda mer? Da ryker iallefall muligheten..! Serr, hvis han ikke gidder å snakke med ho er det ikke noe mulighet i det hele tatt.. Masing, er av typen: Hvorfor svarer du ikke? Liker du ikke meg? Kan vi ikke snakke? Osv. Gå på sjekkeskolen du annbefaler Det er gøy med jenter som skiller seg ut. Å spørre han om noe han liker er en ganske enkel måte å få han til å snakke på, trenger ikke å være fotball en gang. Bare noe artig. Endret 5. mai 2013 av .-L-.
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #13 Skrevet 5. mai 2013 Serr, hvis han ikke gidder å snakke med ho er det ikke noe mulighet i det hele tatt.. Masing, er av typen: Hvorfor svarer du ikke? Liker du ikke meg? Kan vi ikke snakke? Osv. Gå på sjekkeskolen du annbefaler Det er gøy med jenter som skiller seg ut. Å spørre han om noe han liker er en ganske enkel måte å få han til å snakke på, trenger ikke å være fotball en gang. Bare noe artig. Jeg har da aldri anbefalt noe sjekkeskole?? Når hun skriver at hun tar kontakt og han ikke er så veldig engasjert så blir det å ta kontakt IGJEN mas.. Man trenger ikke mase med konkrete masespørsmål for at det skal bli mas..
Lykkerusen Skrevet 5. mai 2013 #14 Skrevet 5. mai 2013 vel.. Nå er det søndag. Et tips kan være å skrive noe så enkelt som "Hei! hatt en fin helg?" Det er ihvertfall en enkel samtalestarter som ikke er for masete:)
Gjest .-L-. Skrevet 5. mai 2013 #15 Skrevet 5. mai 2013 (endret) Jeg har da aldri anbefalt noe sjekkeskole?? Bare terger deg litt Når hun skriver at hun tar kontakt og han ikke er så veldig engasjert så blir det å ta kontakt IGJEN mas.. Man trenger ikke mase med konkrete masespørsmål for at det skal bli mas.. Det er jo ikke snakk om å sende flere sms dagelig. Dette er voksen livet, det går fint å sende 2 meldinger uten at han har skrevet noe i mellom. Hvis han er opptatt så er jo det bare til å vente til han ikke er opptatt, for å så prøve igjen. Hvis hun ikke skriver noe så risikerer jo hun å ikke å høre noe heller. Jeg er enig i at av og til burde man ikke ta kontakt, men siden han går og lurker i bakgrunnen og snakker med venninnen til ts osv, så virker han litt sjenert. Sjenert mann = mer pådrivelse fra kvinnen. Når han er på kroken kan ts lende seg tilbake og latt han gjøre jobben.. Endret 5. mai 2013 av .-L-.
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #16 Skrevet 5. mai 2013 Bare terger deg litt Det er jo ikke snakk om å sende flere sms dagelig. Dette er voksen livet, det går fint å sende 2 meldinger uten at han har skrevet noe i mellom. Hvis han er opptatt så er jo det bare til å vente til han ikke er opptatt, for å så prøve igjen. Hvis hun ikke skriver noe så risikerer jo hun å ikke å høre noe heller. Jeg er enig i at av og til burde man ikke ta kontakt, men siden han går og lurker i bakgrunnen og snakker med venninnen til ts osv, så virker han litt sjenert. Sjenert mann = mer pådrivelse fra kvinnen. Når han er på kroken kan ts lende seg tilbake og latt han gjøre jobben.. Leste du TS sin melding skikkelig?? Hun sendte melding til han og han svarte etter 2 dager og etter at hun svarte så har han ikke skrevet noe! Hadde han vært intressert hadde han svart før det og holdt samtalen igang. Jeg hadde aldri i verden tatt kontakt igjen med en som hadde vært sååå treig på å svare og ikke viste intresse for å holde samtalen igang.. sjenert mulig, men hellooo..
Gjest .-L-. Skrevet 5. mai 2013 #17 Skrevet 5. mai 2013 Jeg hadde aldri i verden tatt kontakt igjen med en som hadde vært sååå treig på å svare og ikke viste intresse for å holde samtalen igang.. sjenert mulig, men hellooo.. Enten så må jo du "spille" for å vinne, eller så får du beskytte egoet eller hva det måtte være. Noen er verdt å kjempe for, selv om man må sende 2 meldinger etter hverandre
Nettinettet Skrevet 5. mai 2013 #18 Skrevet 5. mai 2013 Enten så må jo du "spille" for å vinne, eller så får du beskytte egoet eller hva det måtte være. Noen er verdt å kjempe for, selv om man må sende 2 meldinger etter hverandre Nei man må ikke spille noe som helst. Man er normal høflig og hyggelig og hvis ikke det er noe interesse der så er det ikke det.. Det er iallefall min mening. Spill er tull.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #19 Skrevet 5. mai 2013 Haha, så morsom diskusjon dette ble Jeg er enig med begge dere to - det er lov å skrive flere meldinger, uten at det nødvendigvis skal bli tolket som mas fra hans side - og jeg kan seff ta mer initiativ og prøve igjen. Men når han ikke svarer, så ønsker ikke jeg å virke pågående, og sende enda mer. Det kan bli litt kleint. Og jeg hadde nok svart en jeg var interessert i, også selv om jeg hadde vært sjenert. Så jeg venter og ser. Skjer det noe, så skjer det noe - hvis ikke, så ja Anonym poster: 3dea41a157eea725cb20aa36bccf770a
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #20 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Nei man må ikke spille noe som helst. Man er normal høflig og hyggelig og hvis ikke det er noe interesse der så er det ikke det.. Det er iallefall min mening. Spill er tull. Netti, kan du ikke følge med på detaljer, det står " " sant liksom for å markere at det ikke er å spille, bare en måte å utrykke seg på Endret 6. mai 2013 av .-L-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå