Gå til innhold

Beste og verste bridezilla historier?:)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skjønner ingenting. Blir dere/du virkelig så provosert over at jeg har planlagt et bryllup før jeg har fridd?

Jeg er verken trangsynt eller uvitende. 5 års høyere utdanning har jeg også, så det behøver jeg heller ikke planlegge.

Sitat: Jeg er sjeleglad får at jeg ikke kjenner...deg. Det høres jo ut som jeg er en heks!!?!

Anonym poster: 9c90bc5e354f95904c42c6933a40f199

Blir ikke provosert i hele tatt. Synes bare synd på deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir ikke provosert i hele tatt. Synes bare synd på deg.

Ok. Den er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok. Den er grei.

Jeg digger deg :)

Anonym poster: df7e9cb4e7fb6198fbdc6162de898ad4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er så glad for at forloveden min er så aktivt med i planlegginga. Føler at det er ein slags forsikring mot å bli bridezilla, forstår egentlig godt at folk kan skli inn i den rolla når dei har alt presset på seg sjølv...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega fikk en invitasjon til bryllup der det sto under antrekk: "Ikke bunad"! Det er rimelig drøyt å diktere hva gjestene ikke kan ha på seg, ihvertfall når bunad tross alt er et festplagg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega fikk en invitasjon til bryllup der det sto under antrekk: "Ikke bunad"! Det er rimelig drøyt å diktere hva gjestene ikke kan ha på seg, ihvertfall når bunad tross alt er et festplagg.

Tildels enig, men du tror ikke at kanskje bruden planlegger å gifte seg i sin helt ordinære bunad? Altså uten noe ekstra brudetilbehør? Da kan det være at hun tenker på at hun vil være den eneste, siden det er hennes brudekjole.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tildels enig, men du tror ikke at kanskje bruden planlegger å gifte seg i sin helt ordinære bunad? Altså uten noe ekstra brudetilbehør? Da kan det være at hun tenker på at hun vil være den eneste, siden det er hennes brudekjole.

Nå er dette noen år siden, så jeg har hørt referatet fra det bryllupet, og bruden var i hvit brudekjole. Hun ville bare ikke ha et "sånt bunadbryllup", hva nå enn det er... Det handlet vel om at gjestene hennes skulle danne et passende bakteppe for bildene hennes, vil jeg tro ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 år senere...
AnonymBruker skrev (På 8.5.2013 den 13.49):

He, he, tror faktisk meg selv scorer høyt på bridezilla barometeret:

Jeg har planlagt HELE bryllupet mitt (eehh, vårt!) (i 2014) helt FERDIG!

Hvem som skal bli bedt, hvor det skal være, menyen er nesten klar, kjolen er mer eller mindre bestemt, sko er ok, middagslokale er bestemt osv osv.

Problemet er at min samboer ikke har fridd......

Og det har heller ikke jeg (ennå)!!! :)

Blir helt flau over meg selv, men jeg har planlagt å fri på en ferietur nå i juni, så jeg satser på et JA!!!

🤣🤣

Anonymkode: 0ee76...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...