AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Hei! Jeg trenger litt hjelp her.. De siste to ukene har jeg urinert mye mye mer enn jeg vanligvis pleier. Tisser ofte hvert kvarter, men er ganger hvor jeg kan gå lenger uten å gjøre det. Jeg kjenner hele tiden at jeg må tisse, selv rett etter at jeg har vært på do. Må også stå opp om nettene for å gå på do. Det er ikke blærekatarr eller urinveisinfeksjon. Har hatt det tidligere, og dette er ikke likt. Gjør heller ikke vondt. Er det noen som vet hva det kan være? Anonym poster: 9bdd9eb27c75e9814648123845681a3c Anonym poster: 9bdd9eb27c75e9814648123845681a3c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 Når du skriver ukontrollert, mener du da at du tisser på deg? Eller er det det at du tisser hyppig? Du bør uansett få tatt en urinprøve, da det kan være urinveisinfeksjon. Man trenger ikke alltid å ha vondt. Har du noen sykdommer fra før? Anonym poster: 9f6d2eb2eccbcab10b72e7e5a1ea49ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå