Gjest Tirkes Skrevet 4. mai 2013 #1 Skrevet 4. mai 2013 Mine matlagingstalenter stopper egentlig ved hvetebakst, kaker og fryktelig, fryktelig grunnleggende ting. Som å koke poteter og steke ørret. Jeg har veldg lyst til å lære å lage "chicken Kiev", altså den innbakte.. Ja. Men jeg aner ikke hvordan, og de oppskriftene jeg finner synes jeg forklarer det litt overfladisk. Som om jeg burde vite hva jeg drev med. Noen som har noen fine tips til en nybegynner eller steg for steg-oppskrifter med bilder/videoer av denne kunsten? 2
Botch Skrevet 4. mai 2013 #2 Skrevet 4. mai 2013 (endret) Bank flat en kyllingfilet (dekket med plast og bruk bunnen av en vinflaske, f. eks.), smør på fyll over en side (smør, urter og hvitløk), rull rundt, hold det på plass med lange tannpirkere. Alternativt: Skjær i midten av en hel filet og fyll inni. Dekk fileten med mel, dypp den i en skål med vispet egg og så i en skål med brødsmuler, sett i kjøleskapet en stund før du steker den. (glemte noen steg, derav heftig redigering) Endret 4. mai 2013 av Botch 2
Gjest Tirkes Skrevet 4. mai 2013 #3 Skrevet 4. mai 2013 Hmmm. Dette hørtes plutselig mulig ut. Teit spørsmål: Kjøper jeg disse brødsmulene for riktig str/konsistens, eller må jeg lage fuglemat av onsdagens kneipp? 2
Brunhilde Skrevet 5. mai 2013 #4 Skrevet 5. mai 2013 Du kan kjøpe griljermel på hvilken som helst butikk og bruke det.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #5 Skrevet 5. mai 2013 bruker oppskrifta som ligger på millasmat. dritdigg og hun forklarer bra, bilde også Anonym poster: a9360f2eed6e86f72de7dbdb6b0e5c2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå