Gå til innhold

er jeg syk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått ca. 1 mnd nå hvor jeg sliter med at jeg har 2-3 dager hver uke hvor jeg er helt utslitt. Har generelt vært småkvalm, og plutselig buldrer det løs i magen og jeg må løpe på toalettet. Noen dager klarer ikke kroppen holde på maten og alt kommer ut rett etterpå, andre dager står det bom fast.

Jeg har en dundrende hodepine til tider, og generelt tung i hodet (sitter også i panne/nese omerådet)

Føler at hver dag når jeg våkner er jeg fyllesyk med dårlig mage og tung i hodet, og helt ekstremt trøtt. Kommer meg på jobb, men synes det er fryktelig tungt. Så sånn som idag er det virkelig ille, så måtte jeg være hjemme fordi jeg rett og slett ikke kom meg ut døra, hadde det så dårlig, og følte meg helt utslitt etter en uke hvor jeg føler det er en kamp å komme på jobb hver dag.

Har også dager på jobb hvor jeg tar pause hvert 15 min, fordi jeg har vondt i hodet/må på toalettet. Frustrerende!

Noen som vet hva dette kan være?? Har aldri hatt det slik før, pleier å bli syk i noen dager så er det over.. Jeg er jo ikke konstant sengeliggende, og kan gå dager uten noen store problemer, også kommer det tilbake igjen.

Anonym poster: 28821d2a9c5b93854af38bdc4c35a95b

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Kjære AB,

Tråden din stenges da KG ikke har medisinsk komptanse eller kan gå god for de råd du kan få når du starter en slik tråd.

Diagnistisering av mulige sykdomstilstander, og behandling av disse, må overlates medisinsk kvaliifisert helsepersonell og du anmodes om å kontakte din fastlege for initielle undersøkelser.

Gof bedring og lykke til.

Lille-pus, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...