Gå til innhold

Norske menn

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Snakke om å tolke ting verre enn når fanden leser bibelen.

Om en ting kan tolkes på forskjellige måter: hvorfor henge seg opp i den negative?

Koselig innlegg, Magica :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent sagt, hvis du virkelig mener det. En del jenter har det med å si ting, men mene/gjøre noe annet.

Det samme har de fleste menn for vane å gjøre også.

AnonymBruker
Skrevet

Det samme har de fleste menn for vane å gjøre også.

Nei? Menn pleier være ærlige og si det vi mener og tenker rett ut. Problemet er heller at kvinner skal overtolke og vri på det en sier.

Anonym poster: 60aa76f80141631d34fc4979d86c3b3e

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Takk, jeg syns det er fint å bli satt pris på. :)

Som mann ser jeg stor forskjell på norske (skandinaviske) menn og menn fra en del andre kulturer. Ser ofte at de har et annet kvinnesyn. Dette finner jeg ofte hos muslimer, polakker, lituenere for å nevne noen. Jeg tror at ts er fornøyd med norske "hedersmenn" som jeg vil kalle det. Menn som behandler kvinner med respekt og likeverd. Jeg er sikker på at min kone ville skrive under på innlegget til TS.

Endret av Coolaid
Gjest JakeGreen
Skrevet

Vi skal behandle dere med respekt.

Vi skal ta vare på dere

Vi skal beskytte dere

Vi skal være gode fedre til deres barn

Vi skal ønske det beste for dere og vise dere respekt.

Dere skal kjefte på oss

Dere skal prøve å leve sammen med oss

Dere forsøker å gjøre oss til (deres?) tøfler.

Skjønner du nå hva jeg mener?

Er du såret? Har du lyst å snakke om det?

:)

• Liker 3
Gjest Snyltefluen
Skrevet

Nei? Menn pleier være ærlige og si det vi mener og tenker rett ut. Problemet er heller at kvinner skal overtolke og vri på det en sier.

Anonym poster: 60aa76f80141631d34fc4979d86c3b3e

Når det gjelder å overtolke ting til det ugjenkjennelige, tror jeg disse kvinnene du nevner ville fått knallhard konkurranse av enkelte menn i denne tråden.

• Liker 2
Skrevet

Alene?

:(

Ja, gikk til sengs mutters alene! ;)

Hvis du er seriøs i din uttalelse, vil jeg på en ydmyk måte si tusen takk for en flott oppmuntring. Det trenger vi. Flott med litt oppmuntring.

Bare koselig! Ja, jeg er seriøs :)

Det var et forsøk på å borre litt i den urealisiske forventningen dere kvinner gjerne har til oss menn.

Vi skal behandle dere med respekt.

Vi skal ta vare på dere

Vi skal beskytte dere

Vi skal være gode fedre til deres barn

Vi skal ønske det beste for dere og vise dere respekt.

Dere skal kjefte på oss

Dere skal prøve å leve sammen med oss

Dere forsøker å gjøre oss til (deres?) tøfler.

Skjønner du nå hva jeg mener?

Hvis ikke. Det er ganske utålelig at kvinner kan tillate seg slik type svada og samtidig slippe unna med det med unnskyldningen om at det var godt ment. De gangene menn prøver det smme, riktignok med mannlig vinkling får vi stort sett "trakkassering" slengt i trynet.

Den bitre diskusjonen der kan vi ta en annen gang.

Jeg synes det var hyggelig i alle fall :)

Elsker norske jenter også ^-^

:)

Snakke om å tolke ting verre enn når fanden leser bibelen.

Om en ting kan tolkes på forskjellige måter: hvorfor henge seg opp i den negative?

Koselig innlegg, Magica :)

Takk, Katten! :)

Takk, jeg syns det er fint å bli satt pris på. :)

Som mann ser jeg stor forskjell på norske (skandinaviske) menn og menn fra en del andre kulturer. Ser ofte at de har et annet kvinnesyn. Dette finner jeg ofte hos muslimer, polakker, lituenere for å nevne noen. Jeg tror at ts er fornøyd med norske "hedersmenn" som jeg vil kalle det. Menn som behandler kvinner med respekt og likeverd. Jeg er sikker på at min kone ville skrive under på innlegget til TS.

Absolutt! Nøyaktig mitt poeng! :)

• Liker 1
Skrevet

Veldig så mange brukere med pinner langt opp i rumpa som skulle svare på dette innlegget da? Synes det var fint sagt, jeg.

Takk, Snyltefluen! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...