Gå til innhold

Hvordan beholde en ff?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått verldens beste fuck friend! Digger at jeg ikke trenger å si hei når vi ser varann og at han ikke blir sur hvis jeg ikke ser på ham hele kvelden vi er på samme utested.

Han er heitere enn noen annen runt her, og mange av jentene/kvinnerne her har sagt flere ganger at de lurer på hvordan det hade vært at få ham. Vell, jeg har ham til akkurat det jeg vil og det vil jeg fortsette ha et tag til ;)

Så hvordan holder jeg hans intresse oppe og klarer at bruke han til det jeg vil frem til jeg møter noen mer spennende? Høres litt ego ut men ja, det tenker jeg være nå. Han har gitt utrykk av at han digger sexen men absolut ikke noe annet (veldig bra!), han er perfekt fordi jeg tenner på ham uten at bli betatt!

Hjeeeelp en kvinne i seksuell nød? Jeg vill kunne sende han en mld når som helst å få det jeg vill ;) Hva er det som skremmer bort en ff? Hva må jeg IKKE gjøre?

Anonym poster: 966743bac1001a7ccaa570bacdcdba6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må levere! Sørg for å tilfredstille mannen.

Anonym poster: 69ed8012fa2d06d599c0248fa158e42c

AnonymBruker
Skrevet

Fortell ham at han har den største og flotteste penisen du har vært borti, at han er den beste du har hatt, at du alltid kommer når dere har sex, at han er fantastisk med hendene/tunga/hvaenn etc.Fungerer alltid for meg, hvertfall.

Anonym poster: f9106711f20d090f74daf569e1ccfa83

AnonymBruker
Skrevet

Fortell ham at han har den største og flotteste penisen du har vært borti, at han er den beste du har hatt, at du alltid kommer når dere har sex, at han er fantastisk med hendene/tunga/hvaenn etc.Fungerer alltid for meg, hvertfall.

Jamen, jeg er jo redd at han skall tro at jeg liker ham. Det gjør jeg ikke (på det viset) og det blir bare så mye jobb.

Vill ikke "skremme" han bort med at han tror at jeg plutselig skall bli forelsket.

Er det vanskelig å holde seg inom grense der?

AnonymBruker
Skrevet

Jamen, jeg er jo redd at han skall tro at jeg liker ham. Det gjør jeg ikke (på det viset) og det blir bare så mye jobb.

Vill ikke "skremme" han bort med at han tror at jeg plutselig skall bli forelsket.

Er det vanskelig å holde seg inom grense der?

Jeg har sagt sånne til pulevenner, og det er ikke blitt tolket som forelskelse... Alle komplimentene jeg nevnte er jo rent seksuelle. Har også gitt komplimenter på utseende der det er fortjent, uten at det er blitt feiltolket.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt sånne til pulevenner, og det er ikke blitt tolket som forelskelse... Alle komplimentene jeg nevnte er jo rent seksuelle. Har også gitt komplimenter på utseende der det er fortjent, uten at det er blitt feiltolket.

Ok, da skall jeg ikke tenke for mye men isteden bare "være". Han får komplimanger for sitt utseende, good damn, han fortjener det! Takk og lov at han er litt kjedelig til personligheten, han sier ikke så mye. Det gjør jo ikke jeg heller så passer jo i grunn fint det da :)

Hvor lenge høll dine ffs da? Og hvorfor tok det slutt? Må man fortelle om man møter noen flere? Tenker det er litt av det som er bra med ffs, at man kan gjøre som man vill?

Hva syns dere? Jeg må lære meg dette "spillet", syns jo det er drit gøy med en hemlighet ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor holde det hemmelig?

Anonym poster: 889fee90214b25a0a8fc324abc3d415c

Skrevet

Først bør du snakke om barn. Si hvilket kjønn det skal være, hvilken hårfarge og om barnet skal være farget eller bare kritthvit.

Så sender du han godnatt melding og sier "Jeg ber for deg og meg" hver kveld.

Neste er bryllup, snakk om hvordan blomstene deres i bryllupet skal være.

Hver gang han sier "Vi må snakke sammen" Sier du "hysj" og tar pekefingeren forand munnen hans. Etterfulgt av "det er deg og meg for evig og alltid" .

Avslutt alltid meldinger og telefoner med å si "Jeg elsker deg".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da skall jeg ikke tenke for mye men isteden bare "være". Han får komplimanger for sitt utseende, good damn, han fortjener det! Takk og lov at han er litt kjedelig til personligheten, han sier ikke så mye. Det gjør jo ikke jeg heller så passer jo i grunn fint det da :)

Hvor lenge høll dine ffs da? Og hvorfor tok det slutt? Må man fortelle om man møter noen flere? Tenker det er litt av det som er bra med ffs, at man kan gjøre som man vill?

Utseendekomplimenter kan jo lettere tolkes som forelskelse enn sexkomplimenter, og førstnevnte går jo bra, så du trenger nok ikke bekymre deg, nei. Ene var av og på, mest på, i rundt 3 år. Han avbrøt det når han vurderte forhold, jeg var ikke interessert i forhold i det hele tatt. Andre var vel 1,5 år sammenhengende, var jeg som brøt av fordi han begynte å få følelser for meg.

Gjest .-L-.
Skrevet

Virker jo som du vil lære å manipulere et annet menneske for å få han til å gjøre som du vil. Likte ikke det jeg, kan du ikke bare være ærlig å si når du vil ha sex da?

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporing.

Niennas, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Virker jo som du vil lære å manipulere et annet menneske for å få han til å gjøre som du vil. Likte ikke det jeg, kan du ikke bare være ærlig å si når du vil ha sex da?

Nei da, ikke sånn det er. Jeg manipulerer ikke noen, men vill jo selvføgelig fortsette slik vi gjort. Det er jo ikke slik at han fått følelser for meg, da blir det jo ett nytt problem. Tingen er den at jeg syns at "spenningen" er det som gjør dette mer intressant og da vill jeg heller ikke være rakt på sak. Vill pakke det inn litt, uten at det tar bort spenninga runt det.

Holder det hemmlig av to grunner: Et. Spenningen i seg selv. To. Vill ikke bli mast på av folk som driver å spørr og som ikke skjønner at man ikke får følelser av den grunn.

Tror dokk at jeg ikke kommer klare å holde på det under lengre tid. Er dårlig på mysikk :/

Skrevet

Snakk om å lage et problem ut av ingenting...

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det er ikke så vanskelig å holde på spenningen egentlig. Må bare bygge opp til det å gjøre det på riktig tidspunkt..

Tease han.. Jeg er kåt som faen og vil ha deg no, men jeg kan ikke for jeg er på jobb.. Et eller annet tull :P

Endret av .-L-.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...