Gå til innhold

Dere som gifter dere midt på sommeren!

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Når sender dere ut invitasjoner?

Jeg skal ikke gifte meg før neste år, men dette er noe jeg lurer litt på. En bør jo ta litt hensyn til at folk gjerne planlegger ferie ol når en skal holde bryllup midt på sommeren.

Når sendte dere ut invitasjonene deres? Eller når har dere planer på å sende ut invitasjonene?

( vi gifter oss 2.juli.05 )

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

Vi skal gifte oss 6 aug og sender ut invitasjonene nå i påsken.

Vi gifter oss i fellesferien og da er det greit å få ut invitasjonene en god stund i forveien.

Skrevet

Vi gifter oss 26. juni og sendte ut innbydelsene i midten av februar. Litt tidlig kanskje men vi har mange tilreisende som trenger å planlegge litt (og det var i grunn bra, for på det ene hotellet som vi satte på overnattingslista er det nå ingen ledige rom den helgen)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg lurte også på å sende ut innbydelsene tidlig, for da kan folk planlegge ferier og alt annet utenom den dagen.

Det er jo en del som planlegger feriene sine rundt årsskifte, og det hadde jo vært dumt om enkelte ikke kunne komme for ferien allerede var bestilt. Derfor tenker jeg at mars, april blir seint igjen. Men men vi får se hva vi gjør. har heldigvis god tid på emg, og kan forberede de fleste på at det blir bryllup den dagen.

Gjest Poirot
Skrevet

Kjenner noen som giftet seg i begynnelsen av juli og sendte ut i april. 1/3 av gjestene takket nei pga hadde alt lagt planer for sommeren.

Skrevet

Vi hadde invitert 25 personer til sommerbryllup. Alle kom. + 3 ekstra!! Dette var i juni 2000 hvor vi sendte ut invitt cirka i slutten av april... bare 8 uker før jo!! oh! :o ..Ser nå i ettertid at det muligens var litt kort, men what the heck! ...alle kom jo!!

:sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Kjenner noen som giftet seg i begynnelsen av juli og sendte ut i april. 1/3 av gjestene takket nei pga hadde alt lagt planer for sommeren.

Det er jo det jeg er litt redd for skal hende da.

Skrevet

Vi sendte ut våre i februar og har allerede fått avslag fra ett psr. pga. ferietur :o

Skrevet

Vi gifter oss 3.juli og sendte ut invitasjonene 1 mars. Familie og venner synes det var greit og få så tidlig siden det er i fellesferien! :-)

Skrevet

Vi skal gifte oss 14. august,og skal sende invitasjonene nå over helga. :P

Skrevet

Vi gifter oss også 3. juli og sendte ut invitasjoner i begynnelsen av februar. Greit å få det overstått - januar hadde kanskje vært litt tidlig, men mange begynner jo å planlegge ferier allerede i februar/mars, så det er vel bedre å komme folk i forkjøpet?

Skrevet
Send ut forhåndsvarsler :wink:

Vi tenkte på det, men jeg synes det hadde blitt litt mye jobb og ekstra utgifter...like greit å bare invitere, synes jeg!

Gjest Madam Felle
Skrevet
Send ut forhåndsvarsler :wink:

Kan være lurt å gjøre noe sånt. Eller ta noen telefoner til noen, som igjen tar noen telefoner. Så har plutselig alle fått rede på det. :wink:

Skrevet

Vi sendte ut i midten av mars, gifter oss 26. juni. Har fått JA av 30 av 55 gjester til nå. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...