Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

x

Endret av miamia23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du søkt hen? Det er mulig å finne hotell som er billigere, men da er standarden ofte ganske lav.

Vi bodde på hotell Pennsylvania sist, det var forholdsvis billig men det var også ganske shabby og de har veggdyr der :| Heldigvis merket vi det mens vi var der slik at vi puttet kofferten rett i fryseren når vi kom hjem...

Anonym poster: 96dc1ea104cb4995f2bd6b91d67dc138

Skrevet

Bruk Expedia. Midtown er sentralt, f.eks rundt Grand Central. Men det er enkelt å få taxi på gaten, og det er skambillig, så ikke stress for mye med beliggenhet, da det ofte er dyre områder som er de mest sentrale. Jeg tipper du får ok, temmelig nytt hotell til 7000 på Expedia dette tidsrommet (tok en rask sjekk). F.eks The pod hotel. Da slipper dere veggdyr, som nevnes over her.

Skrevet

Hei,

som du sier selv er desember absolutt høysesong. Alle amerikanere skal til NY på juleshopping og se et broadway show den tiden. Venter du til januar faller prisene på hotell til langt under halvparten.

Et alternativ for å få hotell til fornuftig pris er å bruke Hotwire. De selger uspesifiserte hoteller men du får vite området det ligger i og antall stjerner. Jeg bruker stort sett de når jeg er i NY. Tok en titt og du kan få et 3 stjerners hotell i Downtown / Soho for kr 6000 for perioden eller litt mere sentralt rundt Empire State for kr 7200. Kan lese litt mere om dette og tips om hotell i New York her

Skrevet

Meld deg på nyhetsbrev til Hotels.com og booking.com.og expedia.

De har ofte tilbud på hoteller over hele verden.

Følg med når du får inn mail fra de og bestill når det kommer et bra tilbud i New york,

Sjekk gjerne tripadvisor først før du booker.

Booket selv hotell på denne måten for et par år siden og fikk Marriot Marquise midt på Times square for 900 kroner natten. Flott hotell som jeg gjenre bor på igjen.

Skrevet (endret)

z

Endret av miamia23
Skrevet

Mine innlegg, skal til New York til høsten

Skrevet

Har vært der i desember selv. Og det er sååå mye fin julepynting i gatene der :) Og masse julesalg i butikkene!

Har også bodd på Pennsylvania som en over har. Merket ikke noe til veggdyr. Helt OK hotellrom. Det var gigantisk og veldig lytt.

Hva enn du gjør - ikke bestill rom på Carter Hotel! Det er det verste hotellet jeg noen sinne har vært på!!

Hotels.com hadde kampanje en gang jeg var der, så da fikk vi 7 netter for bare 4500,- på et fint hotell. Så det er lurt å melde seg på nyhetsbrev ja. Kan få et scoop.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Den 12.5.2013 at 11.32, Mynona skrev:

Har vært der i desember selv. Og det er sååå mye fin julepynting i gatene der :) Og masse julesalg i butikkene!

Har også bodd på Pennsylvania som en over har. Merket ikke noe til veggdyr. Helt OK hotellrom. Det var gigantisk og veldig lytt.

Hva enn du gjør - ikke bestill rom på Carter Hotel! Det er det verste hotellet jeg noen sinne har vært på!!

Hotels.com hadde kampanje en gang jeg var der, så da fikk vi 7 netter for bare 4500,- på et fint hotell. Så det er lurt å melde seg på nyhetsbrev ja. Kan få et scoop.

x

Endret av miamia23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...