Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle så gjerne ha brukt frivektområdet på treningen, men her hører jeg tydligvis ikke hjemme. Samme opplevde jeg på forrige treningssenter også, og hadde håp om at det skulle bli bedre om jeg byttet senter og kjede. Men neida. Her er det værre.

Om jeg nærmer meg området, så får jeg hånlige blikk fra biffene der. De liker tydligvis ikke å se en klønete jente prøve seg litt frem på deres vekter i deres lille hule. Dette er helt tydelig deres område og de vil ikke dele med noen! Men innimellom ser jeg en og annen ta med seg dama si inn hit og disse damene blir pusha rimelig hardt.

Skulle ønske det fantes et eget frivektområde for bare jenter jeg. For slik det er nå så aner jeg ikke hvordan jeg i det hele tatt kan få trent med frivekter uten å støte disse biffene. Jeg trenger litt tid på å justere meg og lære, men det er jo helt umulig nå, om jeg ikke kjøper egne vekter og trener hjemme.

Anonym poster: 406dca3e3b76d99f63d974969750b3a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva? Faen ta, jente. Strekk deg rak i ryggen, hev hodet, gå inn der, hent de vektene du skal ha, og fokuser på øvelsene dine. Biffene får bare glo i vei, er det noe respekt og integritet i de paddene så hjelper de deg i stede for å håne deg. Hvis de ser stygt på deg, send et blikk som sier "hva, eier du senteret?" og ta deg til rette. Du er kunde, du har rett på å gå der.

Jeg hr fått min del blikk, nesten så jeg fikk lyst til å skrive fuck you på ryggen min og snu meg mot de.

Men jeg betaler, det er mine vekter også.

:klem:

Anonym poster: 8b94d7432c16a12994da4f9e72d7bfc3

• Liker 9
Gjest Herr Heftig
Skrevet

De blikkene er ikke hånlige, de er nysgjerrige. De er faktisk mer redd for deg (at du skal ta mer enn dem) enn du er for dem.

AnonymBruker
Skrevet

Kult at du var så tøff :)

Jeg lurer på å ta meg en PT-time og spørre om vi kan ta hele timen i frivektområdet. Kanskje det vil gi meg det ekstra puffet for å tørre å gå inn.

AnonymBruker
Skrevet

De blikkene er ikke hånlige, de er nysgjerrige. De er faktisk mer redd for deg (at du skal ta mer enn dem) enn du er for dem.

Jeg er en liten pusle av en voksen dame :P tviler på de er redde for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Fins det ikke egne treningssentre for jenter? Ellers så kan nok damer være like ille, om ikke verre.

Synes det er dumt, for på f.eks fitnessbloggen så snakker de om at det bare er å prøve, ingen ser dumt på deg, osv, men likevel har de tråder på titalls sider om teite folk ting gjør på senterne... Får ikke så lyst å prøve

Anonym poster: 14c4797dcf50be78bf04b948a9c3e9bc

Skrevet

Syns det er fett at du er tankeleser

Skrevet

Jeg har aldri opplevd noe slikt, joda noen blikk og sånt, men de ser oftest på fordi man gjør det feil eller fordi du gjør det riktig.

Gjør du der riktig imponerer du, gjør du det feil vil de sikkert bare hjelpe.

De fleste har som regel nok med seg selv og legger ikke merke til alle rundt seg.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er fett at du er tankeleser

Langt i fra noen tankeleser, men det er så påfallende med blikkene man får bare man nærmer seg rommet :P Flere folk snur seg og ser på deg. Noen måper til og med :P I alle andre avdelinger er du luft for de andre - slik det skal være.

Skrevet

Langt i fra noen tankeleser, men det er så påfallende med blikkene man får bare man nærmer seg rommet :P Flere folk snur seg og ser på deg. Noen måper til og med :P I alle andre avdelinger er du luft for de andre - slik det skal være.

Måp tilbake så slutter de med det:p

Neida, men jeg tror bare det er noe en selv kan slutte å fokusere på, man kan aldri vite hvorfor noen måper eller stirrer og man får ikke gjort noe annet enn å fortsette med det man driver med eller si ifra at de må gi seg.

De gidder vel ikke stirre og måpe for alltid?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta tyren ved hornene jeg. Men det irriterer meg at jeg faktisk lar meg vippe av pinnen og at jeg bryr meg. Så jeg selv må ta tak så klart (trengte bare et spark bak).

Men hvorfor er gutta så opptatte av å ha dette som sitt eneområde? Liker de ikke å ha damer der? Er dette deres lille egosted, der de kan se på seg selv og sikle litt? Deres testohule? Skulle likt å høre hva disse mannfolka sier.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Vi er ikke opptatte av å ha det som vårt området. Det er ingen som vil deg noe vondt, vi er bare nysgjerrige og vil se hvor mye du klarer. Vi gutta ser alltid på hverandre hvor tungt de andre løfter og det er ingen større selvtillits-boost enn når noen som er større enn deg bruker mindre vekt eller har dårlig teknikk.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke opptatte av å ha det som vårt området. Det er ingen som vil deg noe vondt, vi er bare nysgjerrige og vil se hvor mye du klarer. Vi gutta ser alltid på hverandre hvor tungt de andre løfter og det er ingen større selvtillits-boost enn når noen som er større enn deg bruker mindre vekt eller har dårlig teknikk.

Fint :P det er jo ennå værre. At de skal stå der og flire litt av en veik dame, som leker vektløfting.

• Liker 2
Skrevet

Fint :P det er jo ennå værre. At de skal stå der og flire litt av en veik dame, som leker vektløfting.

Pff ikke bry deg, det viktigste er at du er fornøyd med treninga :D

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Har også alltid latt meg psyke ut av det der...Kanskje på tide å gå inn og ikke bry seg :)

Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg skal ta tyren ved hornene jeg. Men det irriterer meg at jeg faktisk lar meg vippe av pinnen og at jeg bryr meg. Så jeg selv må ta tak så klart (trengte bare et spark bak).

Men hvorfor er gutta så opptatte av å ha dette som sitt eneområde? Liker de ikke å ha damer der? Er dette deres lille egosted, der de kan se på seg selv og sikle litt? Deres testohule? Skulle likt å høre hva disse mannfolka sier.

Gutta er ikke opptatte av å ha det som sitt eneområde, så enten er du på et sært treningssenter (i så fall, bytt senter!), eller så innbiller du deg dette (i så fall, get over it og ta deg til rette).

Prøvd å være der på andre tider av døgnet, med færre folk tilstede? Om du får med deg en PT kan det også hjelpe på å gi deg den lille pushen du trenger. Eventuelt har du noe musikk på øret og later som at du er heeelt alene.

• Liker 5
Skrevet

Pleier å ha musikk i ørene, da går det mye lettere å overse blikkene til gutta :) Nå kan det hende de stirrer såpass på meg fordi jeg har ganske god teknikk og løfter tungt, men ubehagelig er det likevel. I tillegg hjelper det mye hvis du har med ei venninne, da blir du ikke så obs på alle andre. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å generalisere, slutt å bry deg, slutt å spekuler i hva andre tenker og mener. Du har betalt for å trene der; gå og tren. ;)

Anonym poster: 6fa31b3f582213b43b3631a3bafb1596

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du ikke bare innbiller deg det da?? Har trent mange forskjellige steder både store kommersielle sentre og små "bole" gym i kjellere. Har aldri opplevd noe sånt, og gir faen uansett. Er det fult og jeg føler noen ikke vil slippe meg helt til tar jeg bare noen chins og dips mens jeg venter, da blir det fort ledig gitt...

Anonym poster: b1a9e4ec16768dff251e079a833bac28

• Liker 1
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Merket det selv da jeg startet å trene med frivekter. De kikker å følger med rett og slett av nysgjerrighet. Når de har sett deg der ofte nok så vet de hva du gjør og tenker ikke mer over at du er der. Spiller egentlig ikke noen rolle om det er en gutt eller jente som kommer dit. Er du ny så lurer de på teknikk og styrke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...