Gjest Cloud9 Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Dette startet i forgårs. Da hadde jeg spist to små pizzastykker til middag, litt Rittersjokolade og et stykke grovbrød med Gilde kokt skinke og rekesalat med et glass melk til kvelds. Etter det brødstykket og etter at jeg hadde lagt meg for kvelden følte jeg meg oppblåst. Jeg har aldri kjent det sånt noen gang før, og jeg har aldri hatt noen store problemer med magen før heller. Det gjorde litt sånn "har spist for mye"-vondt. Dette varte til i går, jeg fikk nesten ikke sove fordi magen kjentes "full" ut, og rumlet en del. Da jeg spiste frokost igår, som besto av havregryn og melk, så kjentes magen "full" da også. Kjentes oppblåst ut gjennom hele dagen, jeg lå endel og sov fordi jeg følte meg "tung". I dag så er det litt av det samme, men ikke fullt så ille. Jeg har ingen smerter- hverken utenpå eller inni. Blindtarmbetennelse vet jeg og at jeg ikke kan ha, for den fjernet jeg som liten. Ellers kan jeg vel si at livsstilen min er relativt sunn, og jeg har få helseproblemer. Så vet noen hva det her kan være?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Beveg deg, få i deg C-vitaminer, vann, spis regelmessig og få i deg fiber. Det går over, du trenger sikkert bare å få noe av maten ut. Anonym poster: 15b33cb7f5817a33057843508fcda2d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå