AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 hei Jeg går til behandling på Dps. Begynte der i mars, og har vært til behandling 4 ganger til nå. Går ikke hver uke, men hver 14-17 dag. Stusser litt på det, for jeg tenker at jeg burde gå minst hver uke, synes at det er langt mellom hver gang. Min behandler er psykiater/overlege. Skulle ha ny time til uka, og fikk tlf i går fra min behandler om at h*n ikke er på dps til uka, derfor fikk jeg ny time uken etter. Da blir det enda lengre tid til time, føler jeg. Jeg ble litt frustrert, for jeg hadde gledet meg til time, og gjør det hver gang, og nå ble jeg lei meg, rett og slett. Synes at jeg kunne få time denne uken istedenfor, så jeg ikke må vente en ekstra uke. Hva mener dere? Jeg klarer ikke å slå meg til ro, synes at dette her tar så lang tid. Anonym poster: 9533c4fab2eade29b61cf1c56844f2e0
Kira-delta Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Jeg mener det er noe du bør ta opp med behandleren din. Det styrker kommunikasjonen mellom dere og behandleren din får en sjangse til å rette opp de "feilene". Vær ærlig og so at du ble lei deg og at du syns det er vanskelig når det blir ustabilt. Behandleren din kan ikke lese tankene dine, derfor må man være veldig ærlig for å få mest mulig ut av behandlingen sin 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Hvor ofte du har timer har jo med hva problemet er og hvor alvorlig det er. Si ifra til behandleren, kanskje DPS har misforstått behovet. Anonym poster: 5981ae4e2338ddcc3935699954b9aa83
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #5 Skrevet 4. mai 2013 min mor har vært mye inne i det systemet, og her må man bare stå på kravene sine for å få den behandlingen man trenger. Det er bare å si ifra, så vil de føye seg for å gi deg best mulig behandling, som du føler du trenger. det er ikke alltid så lett som behandler å se hvor viktig og hvor mye oppfølging noen pasienter trenger, nettopp fordi man kanskje er litt beskjeden? Anonym poster: bdd23f70113e884f5ea99ecad08ce581 1
Pringle Skrevet 4. mai 2013 #6 Skrevet 4. mai 2013 Si ifra, men det er ikke sikkert du vil kunne få tettere oppfølgning; det har med kapasitet å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå