AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Oppdaget i går en kul på venstre side i magen. Det første som slo meg var at det var en liten huleboer der inne, ettersom kulen flytter på seg og jeg kan holde på den. Men kan ikke skjønne at jeg skulle være gravid, bortsett fra dette har jeg ikke hatt noen symptomer. Kan tenke meg at kulen er ca 3 cm i diameter, og jeg kjente den helt tilfeldig da jeg lå med hånda på magen. Har for en stund tilbake kjent en liknende kul, men trodde det var noe jeg innbilte meg da jeg ikk efant den igjen. Var mye mindre da. Er dette noe å bekymre seg over? Anonym poster: 7acc119900f3da93b8e23d4250da188a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 cyste sikkert. Ligger ikke normalt cystene ganske langt nede i magen? kulen ligger ganske nært ribben. Anonym poster: 7acc119900f3da93b8e23d4250da188a
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Er det ømt å trykke på kulen? Siden kulen er nær ribbeina og ca. 3 cm i diameter høres det ikke ut som om du er gravid. Kontakt lege heller en gang for mye enn en gang for lite når det gjelder en nyoppdaget kul!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå