lureguri Skrevet 3. mai 2013 #1 Skrevet 3. mai 2013 Jeg reiser vekk denne helgen med min kjære, og så frem til en litt mer romantisk helg enn vanlig, men så kom denne fordømte mensen igår selvfølgelig. Jeg har lest litt rundt på Primolut-N som skal utsette(og i noen tilfeller stoppe?) mensen. Så jeg lurer på om jeg i det hele tatt burde ringe legen og spørre om han kan skrive ut en resept? Han er veldig opptatt, men det må da vel gå an å fakse det til meg eller apoteket? Håper noen kan hjelpe!
Gjest Allergikeren Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Så vidt jeg har forstått, er det lite som hjelper når mensen først har kommet. Men for all del, det skader vel neppe å prøve.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #3 Skrevet 3. mai 2013 Mensen stopper uansett ikke opp sånn plutselig med Primolut. Når du først har fått den så la ting gå sin gang. All sannsynligvis klusser du bare til syklusen hvis du stopper blødningen. Tviler på legen skriver ut Primolut når du har fått mensen. kan være greit og ha til en aen gang. Bør starte 3 dager før forventet mens. Anonym poster: 2acd6ede0fc70e1c42b8b36a8e3c27e8
Gjest barista Skrevet 3. mai 2013 #4 Skrevet 3. mai 2013 Som de over skriver, primolut må tas før mensen starter.. Så det er lite poeng i å ta det nå, dessverre
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Jo, det fungerer. Jeg har gjort det ca. 3 ganger, begynt på primolut etter at jeg har fått mensen for å få det bort. Etter 1-2 dager er det helt borte. Legen min vet om det og sier det er helt greit å gjøre det om det funker på meg, bare jeg ikke gjør det mange ganger etter hverandre. Du er sikkert snart ferdig med tante rød snart da, men ville bare si dette så andre som lurer på det samme vet at det faktisk fungerer, i alle fall på meg Anonym poster: 213e8aca3b9f55b46661ceb36a570578
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå