Gå til innhold

Mens problemer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har litt erfaring med blødnings/menstruasjons trøbbel?

Jeg har vanligvis det månedlige besøket i midten av måneden, men til tider hender det at det er noe ustabilt.

Hadde en totalsjekk av understellet for ikke så lenge siden, utenom en cyste så alt ut til å være bra.

I midten av april kom mensen som vanlig og varte en ukes tid som den pleier. Men bare noen dager etter at jeg var "ferdig" begynte det å småblø, noe det av og til gjør. Da går det som oftest over samme dag.

Men nå har jeg siden blødd, ikke like mye som vanlig mens, men nok til at jeg må plugge i en propp eller gå med et truseinnlegg.

Noen som vet hva dette kan være? Bør jeg kontakte lege?

Kan også opplyse om at jeg var inne til en halsoperasjon i april, som førte til at jeg ikke fikk i meg mat på et par uker. (Har hørt kosthold kan påvirke).

Kan dette ha noe å si?

Ellers har jeg lavt stoffskifte, men dette tar jeg jo medisiner for...

Noen som vet?

Beklager mange spørsmål, men jeg har så veldig lite lyst å skreve i en stol igjen :P har vært mye legebesøk de siste månedene, så vil jo helst slippe komme med ennå et problem.

Føler meg som en hypokonder...jeg er ikke det altså, alle plager har vært virkelige ;) men når det stadig er noe begynner det jo å bli flaut å gå til legen ;)

Anonym poster: 5d4ebaab200fb0cfe9c6154d7e56a84f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har en muskelknute i livmoren som var bitteliten sist du var til sjekk, men som nå har vokst seg større? De kan gi blødningeforstyrrelser. Ellers kan du bare ha litt rot i hormonene som enten går seg til av seg selv eller kanskje trenger hormonmedisin fra legen.

Det er irriterende å løpe ned dørene hos legen men bedre med en gang for mye enn en gang for lite. Dessuten er det jo dumt å slite med noe som kanskje lett lar seg fikse.

Anonym poster: b97cf890a784f99596551889df7b6587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...