Gjest Andrea Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Jeg har no innmari tullete føtter. De er ganske korte (36-37) men de er sjukt breie. Må opp i 39-40 for at de skal passe i bredden.. Så da er det selvfølgelig umulig å finne sko som passer. De fleste skoene jeg har nå, er ca 38, litt for lange og litt for stramme "over brua" så det er skikkelig ubehagelig og vondt i lengden. Så jeg lurte på om det er noen som veit om det går ann å operere føttene så de ikke er så sjukt breie lenger.. Veldig veldig vondt å gå med for små sko, men hvis de passer der som det er så bredt, faller de av fordi føttene mine er så korte.... Huff :-( Noen som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #2 Skrevet 2. mai 2013 Kan ikke hjelpe deg med operasjoner(men kanskje mulig å snakke med fastlegen om det?), men det er jo å få tak i sko som har ulik bredde:) Må kanskje litt opp i prisklasse, men personlig synes jeg kvaliteten er bedre(jeg har størrelse 35 så har vært på skojakt på ymse spesialbutikker, der hadde de også ulik bredde). Brandos.no fører litt sko med ulik bredde i tillegg til størrelse, du kan jo prøve å se om du finner noe der:) Anonym poster: 2f3ab6e0908dd448861638621cfe84d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå