Gå til innhold

Innlegg uten behov =)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle damer/jenter her inne =)

Er det noen der ute som bruker truseinnlegg/bind utenom mens ? Rett og slett for å føle seg behagelig eller ren ? Noen som i tillegg tenker at dette er veldig kvinnelig ?)

H/ en som synes dette er utrolig deilig =)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NEI.

Og gi faen i å opprette disse jævla grisetrådene. Dette er et diskusjonsforum, skal du runke får du logge deg på nakenprat og lage en tråd der.

Anonym poster: ac8cad73eeaaac2e6296b652445f0746

• Liker 8
Skrevet

Siden jeg nesten alltid har bittelitt utflod, synes jeg det er betryggende å alltid

ha innlegg i trusen. Når jeg tar på ren truse etter morgendusjen, legger jeg derfor også et innlegg i trusekilen. Bruker So slim fra Libresse. Er kjempegode og merkes nesten ikke. Skifter gjerne en gang i løpet av dagen når jeg har eggløsning. God følelse at trusen er helt ren !

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er ingenting som er behagelig med truseinnlegg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg nesten alltid har bittelitt utflod, synes jeg det er betryggende å alltid

ha innlegg i trusen. Når jeg tar på ren truse etter morgendusjen, legger jeg derfor også et innlegg i trusekilen. Bruker So slim fra Libresse. Er kjempegode og merkes nesten ikke. Skifter gjerne en gang i løpet av dagen når jeg har eggløsning. God følelse at trusen er helt ren !

God følelse at trusen er ren? Hva skal du bruke den til egentlig?

Folk som bruker innlegg når de ikke har behov for det, er bare litt rart altså.

Anonym poster: cd8758492aa076641a2f704b3d79a758

• Liker 1
Skrevet

Liker truseinnlegg selv. De kan byttes oftere enn jeg rekker å bytte string, så for meg handler det bare om å være mer hygenisk/praktisk.

Skrevet

Hei alle damer/jenter her inne =)

Er det noen der ute som bruker truseinnlegg/bind utenom mens ? Rett og slett for å føle seg behagelig eller ren ? Noen som i tillegg tenker at dette er veldig kvinnelig ?)

H/ en som synes dette er utrolig deilig =)

Selv har jeg alltid har syns det er litt avtennende med menn som bruker truseinnlegg.

Men gå med dem du - selv om det er litt rart er det selvfølgelig ingen som har rett til å nekte deg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...