Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #22 Skrevet 4. april 2004 første gjest. jeg synes du spiser lite jeg. Kanskje du har fått lav forbrenning pga at du spiser for lite? Om kroppen merker den "sulter" setter den ned tempoet.... Ellers er det umulig å gå ned og bli der uten å bevege seg mer enn før. L
Gjest DenSmarte Skrevet 4. april 2004 #23 Skrevet 4. april 2004 Den smarte(?): Du lurer på hvorfor du ikke går ned når du er 162 cm høy og veier 52 kg? Surprise: Du er kjempetynn allerede! Hva skal du lenger ned å gjøre? Kroppen din har funnet sin trivselsvekt, og nå må du passe deg for å forsøke å gå ned noe mer, dette lukter av spiseproblemer, synes jeg. Du kommer definitivt ikke til å orke mer om du veier mindre enn du gjør nå. Om du klarer å gå ned et par kilo, er det antakelig bare muskler som forsvinner. Kroppen må ha en viss vekt for å klare å bygge (ellers er det bare musklene den tærer på etter en treningsøkt). Mindre muskler = mindre styrke, mindre ork, mindre forbrenning. Tenk nøye igjennom om du vil ned i vekt, virkelig. Hm, ja, du sa noe egentlig der som er en tankevekker. Kanskje jeg ikke går ned mer fordi kroppen selv sier i fra at det er bra nok. Jo, er ikke det at jeg synes jeg trenger å gå ned, men har så mange bukser i str 34 som jeg så gjerne skulle passet igjen. Det er bare det. Men ser jo at om jeg skal mer ned i vekt, må jeg nesten slutte å spise, og det vil jeg ikke! Jeg som er så glad i mat! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå