AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Hei. I år bestemte vi å dra på ferie bare jeg og mannen og la barna ha en ferie hos besteforeldrene. Det er snakk om 10 dager enten i Spania eller Frankrike. Vi ønsker et sted som er rolig, fint, med god mat, ikke skyhøye priser og veldig viktig - nær strand og ikke et sted hvor småbarnsfamilier vanligvis drar. For hele poenget er å ha litt tid for oss selv, uten å se så mange barn rundt oss. Foretrekker hotell, men det er mulig med å leie en liten leilighet og. Jeg har sett på Tenerife, men vil ikke dra så langt unna fastlandet. Gjerne i selve Spania eller selve Frankrike. Så hvis dere kan tenke på et sted hvor dere har vært som tilfredsstiller kravene, si fra, takk. Anonym poster: 250d7c7f7de42a27900668c3c0203200
sara-ellis Skrevet 3. mai 2013 #2 Skrevet 3. mai 2013 Ving har egne hoteller hvor det er aldersgrense for å bo, sjekk ut her: http://www.ving.no/hotell-for-voksne 1
caroprins Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Barcelona. By med strand. Koseliger restauranter og bra med kultur og historie. Er vel ikke så mange barnefamilier som drar på sommerferie dit vil jeg tro. En annen er vel Palma de Mallorca. Også by med strand og muligheter for kulturaktiviteter. Nice er en koselig by. Steinete strand da men ellers bra. Cannes ligger like ved og har strand. Gode muligheter for utflukter i området. Madeira har vel ikke så mye strender,men er en fin øy å besøke da. Ellers så har man Las Palmas by på Grand canaria. Også by med strand og mase kultur, historie, koselige restauranter og slikt. Et annet alternativ er å kikke på elvecruise f.eks på Donau eller Rhinen. Rolige turer med mye og se men ikke noen barn der da. Helst over 60 men det er jo hyggelig også
CathFoto Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 For rolige strandsteder så ville jeg gått for Italia eller Kroatia. Barcelona er topp, men alltid stappfullt av folk. Samme med Nice, Antibes og Juan Les Pins er litt roligere, men ikke spesielt billige,
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 San Sebastian, nord i Spania Anonym poster: 257499519131aed3c749e3de836ce55c
Chelsea Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 La Rochelle og I'le de Re på den franske vestkysten
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Cinque terre, Italia Anonym poster: ca55aff9c6e72ce36267b622231d70b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå