Gå til innhold

Til dere som forurenster lufta med parfymelukt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere sopp i fitta? Har dere en stinkende mus? Er det derfor dere må dynke dere selv i parfyme og ikke la oss nyte vårlufta? Faen ta dere og det forbannede jåleriet deres.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytt på landet og nyt møkklukta hver vår istedet, ikke syt :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

AMEN!

Hilsen kvinne som bor på landet hvor møkklukta virker som det rene paradis satt opp mot Chanel-mafiaen på bussen.

Anonym poster: f7850a3558d799dcd10fb9b6d49b6c53

• Liker 11
Skrevet

Det er ikke syting når det ikke går an å puste på banen fordi det for mange er slik at de skal dynke kroppen i parfyme. Det er faen meg dårlig gjort. Om 4-5 stykker steller seg rundt deg og promper, ville du da bare godtatt det? Overdreven parfymebruk er ikke noe bedre enn promplukt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har dere sopp i fitta? Har dere en stinkende mus? Er det derfor dere må dynke dere selv i parfyme og ikke la oss nyte vårlufta? Faen ta dere og det forbannede jåleriet deres.

Du har ikke råd til parfyme elle hva? Altså jeg vil heller sitte vedsiden av en som dynka seg i parfyme, enn en gneldrebøtte som lukter drit og sannsynligvis aldri har hørt om verkden dusj eller parfyme. Slutt å syt på forum om slike ting.

Anonym poster: aa09c06a0a9beb419b87b4f5a3ab32ac

• Liker 8
Gjest Tirkes
Skrevet

Ja. Fuck canesten. Når jeg får soppinfeksjoner, så er det tungt krydrede parfymer som gjelder.

• Liker 15
Skrevet (endret)

Du har ikke råd til parfyme elle hva? Altså jeg vil heller sitte vedsiden av en som dynka seg i parfyme, enn en gneldrebøtte som lukter drit og sannsynligvis aldri har hørt om verkden dusj eller parfyme. Slutt å syt på forum om slike ting.

Anonym poster: aa09c06a0a9beb419b87b4f5a3ab32ac

Føler du deg truffet? Tydeligvis gjør du det når du anklager meg for å være en gneldrebøtte som lukter dritt. Hvis du tror at en som bruker passelig med deo istedenfor å bruke halve flaska lukter dritt så er du sannsynligvis en av disse parfymetøsene som skal forurense den herlige vårlufta med syntetisk uutoholdelig parfymelukt.

Skjønner du ikke at det ikke er noe vits i å bruke så mye parfyme at man kan lukte deg fra 10 meters avstand? Skjønner du ikke at lukte er til sjenanse for de rundt deg? Eller er du kanskje redd folk skal merke rekelukta som kommer fra mellom lårene dine?

Endret av YoyoMa
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fra og med nå skal jeg alltid bruke en dusj mer parfyme enn jeg pleier. Ikke fordi jeg har sopp, men fordi jeg vil dytte den kjeppen du har i ræva bare ett hakk lenger opp.

Anonym poster: be8ba9b257cb9e268d9754bd77c8c6ee

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Folk er elendig til å ta hensyn til medmennesker. Noen av oss er svært sensitive og får hodepiner, noen er allergisk. Én sprut en stund før dere går ut døren er nok, har dere så elendig parfyme at det på fylles på konstant så bruk pengene på EdP, ikke EdT. Man kan også bli immun mot sin egen parfyme og dermed påfører mer, så sirkuler hvilke parfymer som brukes. Det er ikke meningen at det skal henge igjen en sky etter dere med duft.

Hilsen parfymebruker som ikke plager andre.

Anonym poster: f0e7d8cbe2908548fd22395dc209469a

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Man er da ikke nødvendigvis noen illeluktende idiot bare fordi man ikke synes det er så fryktelig morsomt å bli kvelt i andres parfymesky. Ja, YoyoMa formulerte seg krast og personlig har jeg ikke særlig til overs for hen, men her og nå er det overdreven parfymelukt det diskuteres, noe jeg synes folk burde bli flinkere til å ta hensyn til. Selv er jeg veldig sensitiv ovenfor lukt, og det er med hånden på hjertet at jeg sier jeg heller sitter ved siden av uteliggeren hvor odøren av urin kjemper mot alkohollukta enn en person som har dusjet seg i parfyme.

Litt parfyme går fint, men f.eks ungjenter som bruker en sterkt luktende sjampo, en sterkt luktende dusjsåpe, en masse hårprodukter som lukter, sminke som lukter, deo som lukter, og i tillegg sprayer på seg fem sprut parfyme hvert tiende minutt... det er grusomt, virkelig jævlig, og jeg tar IKKE ansvaret om jeg en dag kaster opp på dere fordi dere ikke klarer å se utover deres egen nesetipp. Bevares...

Anonym poster: f7850a3558d799dcd10fb9b6d49b6c53

• Liker 15
Skrevet

Som mann synes jeg ofte etterbarberingsvann er nok, du skal tøye intimsonene ganske drøyt for at lukten skal bli plagsom. Ellers er en spray parfyme nok, lukter i massevis av det. Husk at du fort blir immun mot din egen parfyme og derfor må du ikke øke dosen for hver gang, andre lukter deg like godt som før.

Ellers er dusj å deo det som gjelder :)

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Rainbow81, mod

Skrevet

Med tanke på at du blir sur og bitter av sminke så overrasker det meg ikke at du blir rasende av parfymelukt.

• Liker 4
Gjest Snyltefluen
Skrevet (endret)

Når det gjelder parfyme, husk at less is more. Vær så snill, for mye parfyme er minst like plagsomt som folk som ikke har dusjet på en uke.

Endret av Snyltefluen
  • Liker 8
Gjest Raindrops
Skrevet

Når det gjelder parfyme, husk at less is more. Vær så snill, for mye parfyme er minst like plagsomt som folk som ikke har dusjet på en uke.

Enig! Senest i dag kunne jeg ikke sitte på lesesalen fordi jeg hadde én jente på hver side og følte at jeg holdt på å bli kvalt av parfymelukten. Rart de ikke kjenner det selv, jeg får hodepine.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Heller parfymelukt enn lukten av sure bitterfitter med kjepp i rompa som er sint på livet.

Anonym poster: 11020b4969acfee1d9b5aaccb3965f8a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Heller parfymelukt enn lukten av sure bitterfitter med kjepp i rompa som er sint på livet.

Anonym poster: 11020b4969acfee1d9b5aaccb3965f8a

Det var da voldsomt til sinne over noe så enkelt som parfyme.

Anonym poster: c98f5445212c3be3d12f22d5b9954e9d

Skrevet

Hmm.. har bodd på landet hele mitt liv, har aldri kjent noe "møkkalukt", bare frisk luft. Ikke alle her ute som gjødsler og slikt vettu.

Skrevet (endret)

Jeg er enig.

Men hva faen skal en gjøre da? Har man planer om å bevege seg øst for Jernbanetorvet så STINKER det hvitløk, gammel svette og udusja kropper.

NOE må man jo kunne forsøke å forvare seg med, eller i det minste prøve å overdøve odøren. Vi har jo ikke noe annet våpen!

Endret av Flair
  • Liker 2
Gjest Aoki
Skrevet

Jeg får veldig lett vondt i hodepine av parfyme-lukt. Det er ganske irriterende å få hodepine fordi at andre er nødt til å bruke parfyme. Det er ikke enkelt å unngå det heller, f.eks på lesesalen eller på jobb eller hvor som helst hvor jeg oppholder meg så er det ofte mennesker med parfyme. Jeg skulle ønske at parfyme var en greie folk brukte kun til fest, og ikke i hverdagen.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...