Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har hatt en økende og vedvarende følelse i venstre brystvorte, akkurat som at noen kliper meg. Siden i går har hele puppen på venstre siden verket. Høyresiden er bare litt øm nå og da. Jeg har hatt det i ni-ti dager. Noen som har hatt noe lignende? Mensen skal komme om 4-7 dager, graviditetstesten jeg tok i dag var negativ. det har aldri vært så ille som det er nå i andre sykluser. Er det normalt at det i visse sykluser tar av med pms-plager, eller er det noen andre forklaringer?

I dag er det skikkelig ubehagelig å ha armen inntil siden, men jeg stusser sånn iom at det ikke er på begge sider hvis det skal være forbundet med syklusen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...