Kala Skrevet 2. mai 2013 #1 Skrevet 2. mai 2013 Hei Har hatt en økende og vedvarende følelse i venstre brystvorte, akkurat som at noen kliper meg. Siden i går har hele puppen på venstre siden verket. Høyresiden er bare litt øm nå og da. Jeg har hatt det i ni-ti dager. Noen som har hatt noe lignende? Mensen skal komme om 4-7 dager, graviditetstesten jeg tok i dag var negativ. det har aldri vært så ille som det er nå i andre sykluser. Er det normalt at det i visse sykluser tar av med pms-plager, eller er det noen andre forklaringer? I dag er det skikkelig ubehagelig å ha armen inntil siden, men jeg stusser sånn iom at det ikke er på begge sider hvis det skal være forbundet med syklusen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå