Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjør de det? Jeg bruker både dagkrem og nattkrem fra Decleor. Så det kan være årsaken til disse nuppene jeg har fått?

Anonym poster: f6184f2fd2478438dbc17a8481f68df7

Det er godt mulig, Jeg brukte selv kremen som het noe ala Harmonie calm(de har jo så lange navn!) Huden min svei ved påføring og ble rød :/ Decleors produkter inneholder bl.a Eteriske oljer/duftoljer som kan være like iriterende som parfyme.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ihvertfall beskjed fra hudpleier om å ikke blande produkter fra forskjellige merker, da dette kunne gjøre vondt verre. Det hadde noe med at effekten av det ene kunne svekke virkningen av det andre produktet eller noe sånt. Husker ikke riktig hvilken forklaring det var på det, det er så lenge siden. Så å blande Decleor og MD burde jeg ikke gjøre sa hun.

Merkelig, alle hudpleierne jeg har snakket med, har anbefalt meg å kombinere forskjellige produkter, men det du sier høres logisk ut.

Det er godt mulig, Jeg brukte selv kremen som het noe ala Harmonie calm(de har jo så lange navn!) Huden min svei ved påføring og ble rød :/ Decleors produkter inneholder bl.a Eteriske oljer/duftoljer som kan være like iriterende som parfyme.

Jeg bruker hydra floral og aroma white C fra decleor. Har etter at jeg begynt å bruke disse kremene fått hvite og røde nupper og huden ser litt irritert ut. Takk for tips forresten, må vel slutte å bruke disse kremene fra Decleor, bare så synd at jeg har brukt så mye penger på disse produktene :( Hvilken dagkrem er du kombinerer med MD?

Skrevet

Det kommer sikkert an på hvilke produkter det er snakk om, virkningen av dem å sånt. Mulig at syreprodukter ikke virker som de skal hvis man bruker en fuktighetskrem fra feks Decleor over, var noe sånt hun hudpleieren jeg var hos sa. Men det er som sagt såpass lenge siden at jeg husker ikke eksakt alt.

Skrevet (endret)

Merkelig, alle hudpleierne jeg har snakket med, har anbefalt meg å kombinere forskjellige produkter, men det du sier høres logisk ut.

Jeg bruker hydra floral og aroma white C fra decleor. Har etter at jeg begynt å bruke disse kremene fått hvite og røde nupper og huden ser litt irritert ut. Takk for tips forresten, må vel slutte å bruke disse kremene fra Decleor, bare så synd at jeg har brukt så mye penger på disse produktene :( Hvilken dagkrem er du kombinerer med MD?

Det kan godt være kremene da.. Selv om de reklamerer for naturlige ingredienser er det ikke det eneste de putter i kremene sine, i tillegg er det ikke alt naturlig som er bra, blåsyre er også naturlig.. :P Hudleiere er jeg litt skeptisk ovenfor å stole blindt på, ofte er de sponset eller har tatt utdanningen sin med fokus på et hudleiemerke, og reklamerer for dette. Tipset mitt er å sette seg litt inn i de verste ingrediensene og unngå disse. Selv bruker jeg forskjellige natulige oljer og dagkrem fra La roche posay, den er uten iriterende ingredienser og "non comedonic" Endret av Eau de perfume

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...