Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var et bra forhold, men endte på en veldig dum måte. Så sliter litt med å komme over han. Og så tenker jeg at det kanskje ikke er så kult for en framtidig kjæreste at jeg sparer på masse bilder og minner fra eksen?

Anonym poster: a882ae04fac8818c39a088f6d0c9d610

Sliter du med å komme deg over han? Pga bruddet eller noe annet?

Andre fremtidige pleier ikke å ha så mye å si på gammel baggasje. Jeg har massevis av esker stående av ting fra fortiden i boden og liggende litt rundt i leiligheten. Med mindre det kanskje er laget et alter av eksen sin, med litt creepy lys og utklippede bilder, så vil jeg anta det går helt greit.

Jeg har beholdt ting fra mine ekser, men hvis det hadde blitt slutt med han jeg er sammen med nå har jeg en følelse av at jeg måtte kvittet med meg alt for å komme over ham.

Anonym poster: c7b97225618e2a53158f6a039dd7301e

Kvittet deg med absolutt alt? Hadde det vært noe særlig bra da?

Anonym poster: ef5d5cd58fabf7ff585a2bcc119452d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder har jeg beholdt, mesteparten av ting jeg fikk har jeg gitt tilbake. Beholdt dessverre halskjedet jeg fikk like før bruddet, og det irriterer meg. Det burde jeg definitivt returnert, men da orket jeg ikke og nå er det for sent. Rent bortsett fra at det ville sett idiotisk ut og at jeg ikke vil ha noen som helst kontakt med fyren, så aner jeg heller ikke hvor han bor så jeg kan ikke en gang sende det i posten.

AnonymBruker
Skrevet

Bilder har jeg beholdt, mesteparten av ting jeg fikk har jeg gitt tilbake. Beholdt dessverre halskjedet jeg fikk like før bruddet, og det irriterer meg. Det burde jeg definitivt returnert, men da orket jeg ikke og nå er det for sent. Rent bortsett fra at det ville sett idiotisk ut og at jeg ikke vil ha noen som helst kontakt med fyren, så aner jeg heller ikke hvor han bor så jeg kan ikke en gang sende det i posten.

Var han en drittsekk?

Anonym poster: a882ae04fac8818c39a088f6d0c9d610

Skrevet

Slette og kaste er en utmerket praksis.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har problemer med å komme deg videre må du få noen til å ta vare på sakene til du kommer deg over eksen. Du må vel slutte å høre på radio også, tenk på alle minnene som spilles der.

Anonym poster: 9a45093e3dc2200e10622e2ca23cc322

Skrevet

Jeg har kastet/slettet en del bilder av oss sammen, og tatt vare på de fine gavene jeg fikk av ham. Type dyre tekno-dingser og fine smykker. Når det gjelder smykkene, så har det definitivt vært stunder da jeg ikke klarte å tro på at jeg ville greie å gå med dem igjen. Vel - those days are gone. Det er opptil flere lekre smykker med diamanter, og jeg fortjener hvert eneste ett, for helvete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...