NullHull Skrevet 5. april 2004 #21 Skrevet 5. april 2004 I herregarderoben på "mitt" SATS-senter var det for noen mnd. siden en av "herrene" som så sitt snitt å være innmari morsom: tok rett og slett og pissa på varmelementet i badstua!! Stanken som etterhvert spredte seg i hele bygget kan ikke beskrives J.... fjortis :evil:
Gjest DenSmarte Skrevet 5. april 2004 #22 Skrevet 5. april 2004 I herregarderoben på "mitt" SATS-senter var det for noen mnd. siden en av "herrene" som så sitt snitt å være innmari morsom: tok rett og slett og pissa på varmelementet i badstua!! Stanken som etterhvert spredte seg i hele bygget kan ikke beskrives J.... fjortis :evil: Æsj, griiis altså!
Gjest Tex Skrevet 5. april 2004 #23 Skrevet 5. april 2004 Trener på SATS men dusjer hjemme. Etter å ha lest denne tråden har jeg ikke tenkt å forandre på det
Gjest Candyfloss Skrevet 5. april 2004 #24 Skrevet 5. april 2004 Nam nam..Nå fikk jeg lyst på litt mannebryst...HÅR!
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2004 #25 Skrevet 7. april 2004 I herregarderoben på "mitt" SATS-senter var det for noen mnd. siden en av "herrene" som så sitt snitt å være innmari morsom: tok rett og slett og pissa på varmelementet i badstua!! Stanken som etterhvert spredte seg i hele bygget kan ikke beskrives J.... fjortis :evil: Avsporing - Minner meg om den gangen på barneskolen hvor en av oss dreit oppi en melkekartong(dere vet den lille typen, 1/4 liter). Så plasserte vi denne melkekartongen, med melk og dritt i, inne i en av lysarmaturene. Den lettere kokte blandingen begynte etterhvert å avgi en forferdelig stank - faktisk ble det så ille at den ene delen av skolebygningen ikke lenger kunne brukes. Det ble leid inn et firma som skulle lete etter kilden til denne forferdelige stanken. Kronen på verket var da en av de ansatte i dette firmaet, ved nærmere undersøkelse av lysarmaturene, fikk hele "miksturen" i hodet. Apropos fjortis.... PS: Det var ikke meg som pissa på varmeelementet
NullHull Skrevet 7. april 2004 #26 Skrevet 7. april 2004 PS: Det var ikke meg som pissa på varmeelementet Nuvel, etter å ha lest denne historien har jeg mine tvil...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå