Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å bestille weekendtur til meg og Mamma til jul for juleshopping. Og lurte på om noen hadde noen anbefalinger til hvor vi kunne reise? Vi har allerede vært i London i år, så vil helst oppleve en annen storby. Leker litt med tanken på Berlin!

Noen tips til hvor vi kan dra?

Anonym poster: ca9d35a06ccab7ef9ffb8bbfa068c039

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Køln? Syv julemarkeder og massevis av butikker. :)

Anonym poster: 730c8e0e0e76251bbec93d847778f8f2

AnonymBruker
Skrevet

Tusentakk for svar! Har begynt å tenke litt på Praha og Wien også. Og nå klarer jeg ikke bestemme meg! Noen som har vært noen av stedene og har en formening? Aner ikke hvordan by som er finest, har mest og by på og det fineste markedet? Ettersom jeg har lest virker Berlin som om det er mye museum som er blant attraksjonene, og det interesserer egentlig ingen av oss noe særlig. Men Berlin virker både billig, nært og som et fint sted. Hjeelp`?

- TS

Skrevet

Har ikke vært på juleshopping i Wien, men har vært der om sommeren og det er en fin by å besøke så jeg kan anbefale det. Koselig gågate.

Om man da også har litt tid så er det ca en god times busstur til Bratislava så det er mulighet for en dagstur dit også.

Ved siden av en kveldstur på Donau så vil jeg anbefale et besøk i Shønbrunn slott.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar snille du! Er så usikker og redd for at turen ikke blir vellykket, så setter pris på all hjelp å få!

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...