Gå til innhold

Sorte jeans med GOD kvalitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er glad i sorte jeans, og bruker det såpass ofte at de billigere modellene mine begynner å bli utvasket. Tips til hvor jeg kan kjøpe kjempefine, sorte jeans med god kvalitet? Er interessert i både low waist og high waist! De bøøør også finnes i lengden 31, men 32 funker. Pris: helst ikke høyere enn 1400 kr. Det er skinny jeans jeg vil ha, men det er også viktig at de er behagelige og sitter godt hele veien(har ganske smale bein i forhold til hofter og rumpe som er bredere). Finnes så mange stive jeans, som både ser og føles veldig stive og tykke ut.

På forhånd takk! :-)

Anonym poster: b68232ecd7d4787f0b7a3454564efb72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte for noen få måneder siden et par fra Acne som jeg er superfornøyd med og som anbefales. Jeans fra Acne, generelt, er veldig behagelig å gå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeans skal ikke være behagelige, de skal se bra ut? :)

Skal man ha behagelig, tar man på seg en joggebukse?

Kjøpte min første G-star jeans for ikke så lenge siden og den har holdt fargen godt. Holder inn på de rette stedene også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil også anbefale acne sine jeans, men jeg sliter de ut kjapt altså. Kjøpte en før jul, nå er den full i hull mellom beina, så må ha ny. Den heter noe slikt som skin 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i superflex jeansene de har på bikbok, handler som regel aldri der før jeg fikk tips om disse. De er utrolig behagelige, sitter supert og holder fargen godt. Koster bare 500,- finnes både i high og low waist og mange farger! Disse kan du helt seriøst gå i spagaten med hvis du vil! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlings sine dr.denim er utrolig fleksible og holdbare, en favoritt. Føles ut som du har på joggebukse. Hvis ikke er bikbok sine superflex bukser veldig gode. Vær obs på at de fra Carlings går ut en del, så kjøp de ganske trange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig, da jeg prøvde dr. denim syns jeg de var utrolig stive og rare i stoffet, ikke behagelige og ikke var de fine heller. Men de ser fine ut på andre synes jeg, så jeg ble ganske skuffet. Blir de mykere i stoffet etterhvert? Var litt rare detaljer også, følte litt at jeg hadde på meg en bukse til en barbiedokke som var forstørret opp. Hvis det gir noen mening :fnise:

Anonym poster: f50f72388b78d76505520ca078d75ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, da jeg prøvde dr. denim syns jeg de var utrolig stive og rare i stoffet, ikke behagelige og ikke var de fine heller. Men de ser fine ut på andre synes jeg, så jeg ble ganske skuffet. Blir de mykere i stoffet etterhvert? (...)

Anonym poster: f50f72388b78d76505520ca078d75ab5

Jeg syns det var myke og gode fra starten, men andre kan vel oppleve dem på en annen måte.

Glemte foresten å nevne TopShop sine bukser, de er faktisk bedre enn både bikbok og dr.denim. Bare litt verre å få tak i om man ikke reiser så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil også anbefale acne sine jeans, men jeg sliter de ut kjapt altså. Kjøpte en før jul, nå er den full i hull mellom beina, så må ha ny. Den heter noe slikt som skin 5.

Høres ikke ut som prisen gjenspeiles i kvaliteten da?

Jeg har bare gode erfaringer med Diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...