Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg må bare si at etter å ha sett Idol igår, ble jeg direkte sjokket over hvor "bimbo" aktig de hadde gjort Maria. Det kledde henne ikke, og irriterende å se hvor mye de spiller på sex når det gjelder henne.

Jaja noen liker det sikkert, men det falt ikke i smak her i huset. Til og med min mellomste sønn på 11 kom med en kommentar om at hun var stygg sånn som det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke noen av dem ble fine, jeg... :(

Skrevet

Under et intervju fortalte stylisten at Maria var den som bestemte mest selv. så valget om å spille på sex er nok hennes eget...

Gjest Poirot
Skrevet
Jeg må bare si at etter å ha sett Idol igår, ble jeg direkte sjokket over hvor "bimbo" aktig de hadde gjort Maria. Det kledde henne ikke, og irriterende å se hvor mye de spiller på sex når det gjelder henne.

Jaja noen liker det sikkert, men det falt ikke i smak her i huset. Til og med min mellomste sønn på 11 kom med en kommentar om at hun var stygg sånn som det der.

Leste et intervju med stylisen, og hun sa at hun og Maria ofte var uenige, for Maria ville ofte være mer sexy enn det stylisten syntes. Stylisten mente det lett bikket over til det vulgære.

Gjest Poirot
Skrevet
Under et intervju fortalte stylisten at Maria var den som bestemte mest selv. så valget om å spille på sex er nok hennes eget...

Ups, så svaret ditt etterpå...

Gjest Madam Felle
Skrevet

jaja, ok, da spiller hun selv på sex, og har sikkert Aguilera og Spears som forbilder. :roll:

Gjest Nicoline
Skrevet

Hva er galt med å få fram det som er mest sexy ?

Og hvorfor er det alltid bare Britney og Christina som dras fram som eksempler hver gang denne diskusjonen er oppe ?

Alle spiller på sex - til og med Sissel Kyrkjebø har totalt endret image. Det er snakk om voksne, flotte kvinner ...

Hvorfor skal noen alltid stille seg som "bedrevitere" og rakke ned om noen herfra berget velger å følge det som faktisk er trenden i hele verden ...

Og det er nok ikke 11-åringer som er målgruppen for Maria ...

Skrevet

Likte få av makeover resultatene. Får angst av at alt skal være en slags versjon av hockey hår for tiden. Klarer det ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva er galt med å få fram det som er mest sexy ?

Og hvorfor er det alltid bare Britney og Christina som dras fram som eksempler hver gang denne diskusjonen er oppe ?

Alle spiller på sex - til og med Sissel Kyrkjebø har totalt endret image. Det er snakk om voksne, flotte kvinner ...

Hvorfor skal noen alltid stille seg som "bedrevitere" og rakke ned om noen herfra berget velger å følge det som faktisk er trenden i hele verden ...

Og det er nok ikke 11-åringer som er målgruppen for Maria ...

Om Sissel Kyrkjebø spiller på sex gjør hun det på en betraktelig mer smakfull måte enn Aguilera/Britney.At Aguilera og Britney blir tatt frem som eksempler har vel med at de er noen av dem som er mest kjent for å spille på sex på en ekstremt vulgær måte.Det går fint an å være sexy uten å være vulgær og "horete".

Gjest Nicoline
Skrevet

Interessant problemstilling - hva med Madonna og Kylie Minouge ?

Gjest Madam Felle
Skrevet

De er vel like gale de også, og det er ikke det det er snakk om. Men jeg forstår ikke hvorfor en søt jente skal plutselig bli en "bimbolignende" figur. Det er min mening, og jeg har ikke sansen for Madonna eller Kylie heller sånn at det er sagt.

Men dette er min mening, og andre må få ha sine meninger, men jeg ahdde håpet av vi var begynt å bevege oss bort fra sexobjekter i popbransjen, og heller ta det litt mer seriøst. Men men som det ser ut virker det som om det er det som selger. Men jeg liker det ikke, og du kan godt ramse opp mange andre som er halvnakne når de opptrer, og min mening kommer fortsatt til å være den samme.

Maria lignet en "bimbo" på fredag, og mistet mye av min respekt. Derfor vil jeg ikke ha henne som vinner heller, for jeg vil ikke ha flere slike typer inn som "forbilder" for mine og andre sine barn.

Skrevet

Maria lignet en "bimbo" på fredag, og mistet mye av min respekt. Derfor vil jeg ikke ha henne som vinner heller, for jeg vil ikke ha flere slike typer inn som "forbilder" for mine og andre sine barn.

:bukke:

Godt poeng!

=)

Skrevet

Det er ikke bra å bli sånn glatt bimbo popstjerne. Er det fjortisene hun ser for seg at hun skal selge plater til? Hun har jo en fin stemme, hun burde satse på noe mer "varig" eller ekte enn å vrikke på rompa halvnaken. Hun har jo talent. Hun ødelegger for seg selv med å bli så bimbo, mange assosierer bimboer i musikkbransjen med folk som ikke har talent, og kun klarer å holde seg hot fordi de tar av seg klærne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg prøvde forrige dagen å forklare min datter på snart 8 at det er altfor mye fokus på hvordan jentene ser ut i musikkbransjen at musikken ikke er så nøye lenger. Da svarte hun bare rolig, at "Mamma, klærne må jo matche musikken da" :digge:

Gjest gloria
Skrevet

Hvor er Kjartans naturlige farge????? De som farget håret kan ikke ha brukt fargeanalyse ...

Gjest Phair
Skrevet

Men var det bare meg som synes at alle fikk Jennifer Aniston hår eller? De ser jo klin like ut jo. Bortsett fra Margareth. Hun heier jeg på :-)

Skrevet

Er litt enig med Patricia jeg, syns alle jentene ble ganske like på håret etter makover. (Bortsett fra fargene da selvsagt). Glattet ut håret på alle sammen, så de så helt nystriglet ut.

Syns kanskje det er litt vel modellaktig med sånt glatt hår. Det egner seg kanskje ikke best dersom man vil rocke litt på scenen. Vet selv hvor fort det blir rufsete og bustete igjen hvis man ikke holder seg i ro...

Skrevet

Kjartan ble skikkelig fæl på håret... Likte spesielt frisyren og fargen Susanne fikk! Hun passet det veldig bra! :-)

Ellers så syns jeg at det ble gjort veldig lite med Håkon! Morsomt å se på hvor forandret de blir!

Gjest -kebolle
Skrevet

Stakkars skamklipte mennesker, mener nå jeg.. :o Skjønner meg kanskje ikke på hår jeg da (?) - syntes det så ut som frisøren hadde hatt en bad trip mend h*n holdt på... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...