Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som så på idol på onsdag? Når de fikk makeover? (gud, jeg er virkelig avhengig nå.. :oops: )

Margareth ble innmari tøff, maria ble også helt ok, men hva tenkte de på når de klippet rockejente-klipp på sandra? Uavhengig hva man mener om stemmen eller personligheten hennes kan vel alle enes om at jenta er mer den myke,romantiske typen-ikke noen rockejente! Hele poenget burde jo være å gi deltageren en stil som passer til resten?

Dessuten behøvde de ikke slette ut håret til Susanne, hun var fin som hun var (fargen også).

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg synes ikke noen av dem ble spesielt fine..... :-? noen av dem ble helt greie liksom, men enkelte skilte seg ut. på en negativ måte... SYnes jeg da!! :P

Gjest Myumi
Skrevet

Det programmet demonstrerte frisørfaget på sitt aller beste. De gjorde en meget flott jobb med deltagerne.

Er det noen som vet hvilken salong det var, kan det ha vært Adam & Eva?

Gjest Poirot
Skrevet
Det programmet demonstrerte frisørfaget på sitt aller beste. De gjorde en meget flott jobb med deltagerne.

Er det noen som vet hvilken salong det var, kan det ha vært Adam & Eva?

Det var Adam &Eva.

Gjest Myumi
Skrevet

Tenkte meg det, syntes jeg kjente igjen interiøret. De har jo også spesialisert seg i fargekunst som de fikk mye bruk for i går.

Skrevet

Sandra sang jo litt rocka i dag, kanskje de ville preppe henne litt til det? Dessuten synes jeg ikke det var noen utpreget rockesveis på henne. Så egentlig ikke så mye forskjell på noen av dem, bortsett fra Susanne. Hun så bra ut.

Men stylistene som plukker ut klær til Idol skulle vært skutt med en sløv skje! De har på seg så utrolig mye .... ufikst! Og sko som jentene ikke klarer å gå i! Maria så ikke spesielt bra ut i dag.

Catzy

Gjest Myumi
Skrevet

Men stylistene som plukker ut klær til Idol skulle vært skutt med en sløv skje! De har på seg så utrolig mye .... ufikst! Og sko som jentene ikke klarer å gå i! Maria så ikke spesielt bra ut i dag.  

Jeg kunne ikke vært mer enig. Maria's kjole så ut som en babydoll nattkjole og hun så tykk ut. Susanne var tøff i kveld, Margaret også. Og når det gjelder sko- stylisten må ikke plassere deltagerne i sko de ikke kan gå i, de ser ut som kalver som skal ta sine første steg.

Gjest Anonymous
Skrevet

God jobb, Sunmin? Maragreth, som er så pen, ble helt forferdelig med den pannelggen. Kjartan så ut som han var skamklipt, og Maria var mye finere som naturlig blond, og ikke bimbo-blond!!

Grøssss

Amber ikke logget på

Skrevet

Helt enig i at Maria ble alt for bimbo-blond. Hun kunne jo vært kulere med mørkt hår. Synes Kjartan ble fin med ny farve selv om sveisen er litt i overkant. Susanne ble dødsfin, både klipp og farge.

Gikk glipp av showet onsdag, så da så. Skjønner jeg gikk glipp av mye!

Skrevet

Gul øyenskygge...?

Jeg sier ikke mer..... :roll:

Gjest Seleena
Skrevet

Eg syntest alle var utruleg fine. Spess Sandra og Susanne. Eg ville faktisk klipt meg slik som Sandra gjorde og hatt den fargen som Susanne hadde.

Blei kanskje litt skuffa over at dei ikkje gjorde noko spessielt med håret til Håkon, men veit at det lange strie håret har fått eit varemerke.

:wink::sexy: *Feel like a groupie!*

Gjest gjesta
Skrevet

Kjartan var fæl - synd for han er en sjarmerende og flink kar, men den der frisyren var altfor stæsjet på ham.

Maria også fæl - bimbo-blond og med noen mammakjole-lignende kjole-greier som gjorde at hun så svær ut. Hun som alltid har vært så fin, nettopp fordi hun ikke var syltynn.

Susanne og Margareth var flotte.

Skrevet
Kjartan var fæl - synd for han er en sjarmerende og flink kar, men den der frisyren var altfor stæsjet på ham.

Enig!

Det så ut som han fikk sånn 80-talls sveis.

Mye finere før......

Gjest Anonymous
Skrevet

For meg så så det ut som om Susanne hadde jævlig fett hår. Så ut som om det ikke hadde vært vasket på flere dager :o

Gjest Poirot
Skrevet

Enig!

Det så ut som han fikk sånn 80-talls sveis.

Mye finere før......

Han hadde 80-tallssveis før også, det var bare lenger oppå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synd at Trung valgte den låta, og derfor røk ut. "Stand by me" må synges med pasjon og litt lidelse, med en litt rå stemme. Trungs versjon ble for snill.

Susanne var best i går, håper hun med sin personlige og særpregede stil kan slå den intetsigende og kjedelige Maria ned i støvlene. Maria synger bra, men uten personlighet og særpreg. Det er altfor mange maken til Maria.

Ellers så spår jeg ta Håkon vil være med til the bitter end.

Skrevet
Og når det gjelder sko- stylisten må ikke plassere deltagerne i sko de ikke kan gå i, de ser ut som kalver som skal ta sine første steg.

Jeg synes dette er så merkelig. Dommerne etterlyser gang på gang mer "aktivitet" på scenen, og stylistene hemmer dem jo når de tar på dem sånne sko. En ting er å være ukomfortabel med å danse foran publikum, hvis du i tillegg skal være redd for å tryne pga. skoene så hjelper det IKKE. Det er ikke særlig samarbeid over den fjøla ivertfall..

Jeg lurer også på hvor mye deltagerne får å si selv? (har aldri sett onsdags-idol). Om de får se noen forslag på antrekk og kan si sin mening, eller om det er "dette har jeg bestemt at du skal ha på ikveld"..

Kjolen igår var veldig uheldig til Maria.

Gjest Anonymous
Skrevet

De hadde heldigvis tonet ned sandras frisyre i går, rett etter at hun var ferdig hos adam&eva var hun skikkelig rocka, frisyren var utrolig kul men passet ikke til henne..

Synes også stylisten gjør en dårlig jobb, mye ufikst.Og den dagen de sang norsk på norsk så jo alle jentene grufulle ut..dessuten behøver de ikke kle samme beret-hattegreie på alle jentene..(i de første programmene hadde jo flere av dem sånn på-samtidig).

Margareths antrekk er veldig intetsigende, hun ser veldig bra ut i jeans, men de kan vel velge litt mer spennende topper til henne? Marias kjole i går var vel så lite flatterende som de kunne få den, det ble bimbo-look hele greia..

Gjest Seleena
Skrevet

kjolen til Susanne var dritstygg då ho sang norsk. + den der stygge raude hatten på då :o

Skrevet

Margaret hadde en kjempefin topp i et av de første programmene, svart og litt mer damete og sexy. Synes det passer bedre enn sånne irr-farget collegegenser-inspirert tøy.

Er også enig i at Sandra mistet en del av det som er hennes særpreg når de klippet henne. De laget henne generisk. Hun skal jo ha krøller og være søt og pen, bør ikke være noe svært oppklippet barskt noe til henne. Noenganger mistenker jeg frisører for å ikke bry seg så mye om å tagge type på personen de skal klippe, viktigere å få testet ut å klippe en ny frisyre de har sett seg ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...