Gå til innhold

Er dette sexy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sort, sexy undertøy med sorte stay up-strømper? Tenker uten hofteholder. Jeg tør ikke å kle meg opp i fullt korsett+++, synes det blir litt over the top med mindre man liker sånt. :fnise: Det kan jo se kjempefint ut, men jeg er ikke så vant til det. Sexy undertøy bruker jeg så å si hele tiden, men er strømper noe som blir sett på som ekstra sexy, eller er det likegyldig? :fnise: Personlig synes jeg det ser kjempesexy ut, men det er vel individuelt hva man liker. Tenker hvis man vil gjøre litt ekstra, i tillegg til fint undertøy. :) *litt pysete*

Anonym poster: 2d196c7828ef061094a6c0cd8151ebe7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stay up-strømper kan være sexy på noen. Fult korsett +++ er sjeldent så sexy da.

Men en liten hofteholder kan være sexy noen ganger da. Som bare går rundt livet.

Og du nevner litte om puppene. Skal de bare være bar?

Selv så synes jeg sånne babydoll topper kan være ganske så sexy.

Anonym poster: deb612a7a5266156a44281b1801f0bfb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om du ser etter en kvinners synspunkt, men personlig syntes jeg det er sexy å gå i stay-up strømper, men helst ved bruk av høye heler :)

Anonym poster: b000b16126873b40585c0311478fcc12

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Nå klarer jeg ikke dy meg :fnise:

Fullt korsett+++ som du definerer det er så absolutt sexy de lux, bare se her

Men du tenker kanskje ikke på et slikt korsett, men mer på en basque ?

Stayups eller ekte strømper er definitvt en smakssak.

Stayups har alikevel, i min verden for det lille den er verd, en egen evne til å ikke se like classy ut som et pent strømpebelte og ekte strømper.

Sort er alltid en grei farve, og sort kan fint kombineres med sjokoladebrune eller dyp kobberfarvede strømper også.

Mange, veldig mange, menn har en 'liten' svakhet for ekte strømper.

Glatte og blanke strømper, gjerne med en klassisk hæl og ekte søm. Og da snakker vi om strømper som koster noen kroner....

Comboen strømpebelte og klassiske strømper kombinert med pene høyhælte sko kan generere meget interessant respons ;)

Edit: Det viktigste poenget er faktisk at du selv må vite at du er killersexy i det antrekket du bærer.

Dersom du ikke har den overlegne, stolte følelsen så er det fullstendig bortkastet. Dette da sexy ikke bare ligger i påkledningen, men minst like mye i måten du fører deg på.

Edit: En bitteliten Leif ute på egenhånd.

Endret av Lille-pus
  • Liker 6
Gjest Riskjeks
Skrevet

For min del vil jeg si at grensen mellom sexy og blodharry er svært tynn her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For min del vil jeg si at i det øyeblikk en stopper, analyserer, og med selvbevisst blikk prøver å se feil og mangler så er sexlivet (og andre deler av livet) alt på vei ut på viddene. Det er bedre med vilje til å eksperimentere, prøve seg fram og feile enn å sitte på gjerdet og lure på om dette er noe lurt. Om dette hadde vært noe lurt. Om dette var noe du burde ha prøvd før det nå er for sent.

Hva er det verste som kan skje om du og partner kjenner hverandre og er trygge på hverandre? Jeg har fått tullfliren midt under sex. Viklet meg inn i dyna og ropt på hjelp. Brannalarmen har gått av. Stay-ups har blitt (svært usexy) sig-ned strømper midt under heftig sex. Samtlige av desse har endt ut som positive opplevelser. Som vi hadde misset om jeg evnet

Personlig synes jeg strømper og strømpeholder er mer sexy enn stay-ups (selv før opplevelsen der de rullet seg ned). ;) Men andre igjen har en annen estetikk. I tillegg er jeg relativt åpen om at jeg kler meg slik bare delvis for partner - jeg er den som synes sexy undertøy er mest sexy av oss, nemlig. :fnise:

Anonym poster: 8f1fbe193c2db7b4a19435906dddb1c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann må jeg kommenter her: Stay ups og høye hæler er mega sexy ! Strømper, hofteholder og høye hæler er enda mer mega sexy. Og jenter, husk å glemme trusen.

Er dere ikke komfortable med sexy undertøy så blir det ikke det samme. Derfor øv dere, gå med det for deres egen del også.

Anonym poster: cb041dce1b6d3b545d4608adb8dcded1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forrige gang jeg var med kjæresten, så hadde jeg på korsett som da har hofteholdere i korsettet om du skjønner og strømper som undertøy. Har aldri sett han bli så vill før altså :fnise:

Anonym poster: 8ffd526b0158f3d80711eb00c4d77162

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt både korsett med strømper og høye hæler og "vanlig" undertøy med stay-ups og høye hæler; begge deler har funket like bra. Føler deg du komfortabel og sexy i antrekket vil det mest sannsynlig bli sexy uansett. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tidene og smaken forandrer seg. Det som tidligere var vanlig, ble vel ikke betraktet som særlig sexy. Da jeg var ung, var hofteholder/strømpeholder, korsett/korselet, nylonstrømper og silkestrømper med mer eller mindre kunstferdig søm det vi brukte, det som var vanlig. Lekre behåer fantes det den gang som nå, babydolls og sånt. Sett med nåtidens øyne var vi vel supersexy døgnet rundt :ler: .

Anonym poster: 9cd7853380e0538488c6893af1122aaf

• Liker 1
Skrevet

Sort, sexy undertøy med sorte stay up-strømper? Tenker uten hofteholder. Jeg tør ikke å kle meg opp i fullt korsett+++, synes det blir litt over the top med mindre man liker sånt. :fnise: Det kan jo se kjempefint ut, men jeg er ikke så vant til det. Sexy undertøy bruker jeg så å si hele tiden, men er strømper noe som blir sett på som ekstra sexy, eller er det likegyldig? :fnise: Personlig synes jeg det ser kjempesexy ut, men det er vel individuelt hva man liker. Tenker hvis man vil gjøre litt ekstra, i tillegg til fint undertøy. :) *litt pysete*

Anonym poster: 2d196c7828ef061094a6c0cd8151ebe7

Bruker som regel hofteholder og strømper selv. Føler meg skikkelig sexy og vet at responsen nesten alltid er positiv. Ser ingen grunn til ikke å bruke dette!

Bare kjør på.

Ludmila

Skrevet

Jeg syns det er sexy. :) Men det er vel en smakssak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...