AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg har fått et utslett rundet deler av leppene. Ikke på selve leppene, men rundt. Det er litt mørkere en huden. Det flasser, svir og klør litt. I går oppdaget jeg at dette har spredd seg videre. At jeg har fått tre nye flekker rundt munnen med dette utslette. Ikke at selve utslettet er "utvidet". Noen ide om hva det kan være og hva jeg kan gjøre for at det skal bli borte? Anonym poster: 13e7b559fee5354da6ac9f9d32365a05
Minya Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Psoriasis, elveblest, herpes, allergisk reaksjon-eksem, det kan være så mangt. Har du et bilde?
Sugerøret Skrevet 1. mai 2013 #3 Skrevet 1. mai 2013 første som jeg tenker på er Perioral dermatitt. OM det er det, få en time hos hudlege,Da trenger du muligens en kur med Tetralysal
Kira-delta Skrevet 1. mai 2013 #4 Skrevet 1. mai 2013 Slik får jeg om jeg spiser ananas, Kiwi eller andre sure frukter. Har du spist noe sånt?
Gjest Blomst83 Skrevet 1. mai 2013 #5 Skrevet 1. mai 2013 Tenkte også allergisk reaksjon som blier nevnt her.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #6 Skrevet 1. mai 2013 første som jeg tenker på er Perioral dermatitt. OM det er det, få en time hos hudlege,Da trenger du muligens en kur med Tetralysal TS her. Det er ikke i nærheten av det som du linker til. I tillegg så startet det rett over overleppa. Har tenkt på allergi, men jeg spiser ulikt. Har kjent på følelsen med å spise ananas, men dette er noe annet. Det er stabilt over tid. Ikke veldig synlig. I starten trodde jeg nesten at jeg ikke hadde vasket meg godt nok og hadde litt sånn kaffebart. Anonym poster: 13e7b559fee5354da6ac9f9d32365a05
Sugerøret Skrevet 2. mai 2013 #7 Skrevet 2. mai 2013 til info,så hadde jeg PD på overleppa.Enda det ikke skal være der,ifølge legene. Håper uansett du finner ut av hva det er
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 til info,så hadde jeg PD på overleppa.Enda det ikke skal være der,ifølge legene. Håper uansett du finner ut av hva det er Takk for svar. Får vel bestille en time hos legen. Tenkte bare på en kjapp løsning som kortisonkrem eller soppkrem. Er jo ikke syk, men det synes. Blir litt voldsomt å bestille time hos lege for dette, men kanskje like greit først som sist. Anonym poster: 13e7b559fee5354da6ac9f9d32365a05
Sugerøret Skrevet 4. mai 2013 #9 Skrevet 4. mai 2013 det kommet jo ann på hvor plaget du synes du er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå