Gå til innhold

Blodig utflod

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 25 som har gått på p-piller (microgynon) i rundt 6 år. Har alltid mensen til samme tid. Avsluttet forrige mens på fredag men har de siste 3 dagene hatt blodig utflod (friskt blod den første dagen, mer brunt de to siste, og mengden har minsket). Dette pleier aldri å skje så er litt stressa..... Hadde tenkt å ringe legen i dag, men smarte meg glemte at det er 1 mai og stengt....

Har tidligere hatt celleforandringer (ufarlige), kan dette ha noe med det å gjøre?? Gravid er jeg forhåpentligvis ikke siden jeg er flink å tar pilla til samme tid hver dag og glemmer den ALDRI, men man vet aldri... Er ca like redd for graviditet som for kreft:/

Noen som har hatt det samme og har en annen forklaring?

Anonym poster: 509b08bed062ae3cbfb129d459e86870

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være så enkelt som at pillene har for lite hormoner for din kropp sånn at de ikke greier å regulerer syklusen din ordentlig lenger. Da får du gjennombruddsblødninger og kan spotte sånn som du gjør. Riktignok er dette mer vanlig på minipiller men jeg tror det kan gå an med p-piller også.

Kontakt legen i morgen og få deg en time. Om ikke annet for å bli beroliget.

Anonym poster: df00ae34f4532d7eedf16efffe565296

AnonymBruker
Skrevet

Fikk selvfølgelig ikek time før langt ut i neste uke :/ Vurderer å ta en graviditetstest imorgen for å forsikre meg om at det ikke er graviditet ihvertfall (festeblødning), men sjansen for at jeg er gravid er vel minimal da jeg hadde mensen for en uke siden... Så da må jeg vel gå og engste meg i en uke... Må snart lære meg å ikke google symptomer, havner jo alltid på www.livmorhalskreft.no og sånt.....

Skrevet

En mellomblødning?

AnonymBruker
Skrevet

En mellomblødning?

Kan det være det bare to dager etter avsluttet mens?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...