Frk Johansen Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Jeg la inn silikon i 2008 men er aldri blitt helt fortrolig med den ene puppen. Vurderer å fjerne innleggene som ble lagt inn på Volvat. Noen som vet hva det koster å fjerne de? Fikk ikke time på enda en måned... Hvor lenge var du sykemeldt etter fjerningen? Sist husker jeg at jeg la de inn på tirsdag og var på jobb mandag, antar det er kjappere rekonvalens å fjerne? Alle erfaringer mottas med takk!
Gjest Silje1 Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Jeg la inn silikon i 2008 men er aldri blitt helt fortrolig med den ene puppen. Vurderer å fjerne innleggene som ble lagt inn på Volvat. Noen som vet hva det koster å fjerne de? Fikk ikke time på enda en måned... Hvor lenge var du sykemeldt etter fjerningen? Sist husker jeg at jeg la de inn på tirsdag og var på jobb mandag, antar det er kjappere rekonvalens å fjerne? Alle erfaringer mottas med takk! Hadde du assymmetri? Har du fjernet nå, hvordan gikk det? Dytter denne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå