AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #1 Skrevet 1. mai 2013 Var på byen, skulle faen meg mekke, men neida, var bare utlendinger der, tenner ikke på utlendinger, og ingen kjekke .... så her er jeg da, hjemme og ensom, og ingen å pule. SINNA hilsen jente Anonym poster: 11415580a997a30ae121534d13936df8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #2 Skrevet 1. mai 2013 Kjipern. Med erfaring vil du kanskje lære at disse midlertidige høydepunktene du jakter etter ikke er verdt å streve etter heller altså. Og det gjelder ikke bare for ONSer, men for grådig mye annet også. Anonym poster: 9c14fd67c9d04e9ffe28c7b0fd725581
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå