Gjest gjest nå. Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Jeg har fått 10-15 rød/blå små striper på innsiden av lårene mine. :o Den ene kjennes det ut som er en fordypning i. Hva i all verden er det? Er det blodårene min det er noe galt med? Hvordan kan jeg bli kvitt det? Det ser ikke mye pent ut.
Laina Skrevet 2. april 2004 #2 Skrevet 2. april 2004 Kan det være strekkmerker? (Litt rart hvis de er på innsiden av lårene, kanskje?)
Gjest Moonshadow Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 Kan det være strekkmerker? (Litt rart hvis de er på innsiden av lårene' date=' kanskje?)[/quote'] Jeg har strekkmerker på insiden av lårene.
Gjest Gjest nå Skrevet 2. april 2004 #4 Skrevet 2. april 2004 Strekkmerker?!? Jeg har riktignok lagt litt på meg de siste månedene, men det er bare snakk om 3-4 kg. Kan man få strekkmerker av så lite?
AlleyCat Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Strekkmerker har ikke noe med antall kilo å gjøre, også tynne mennesker har strekkmerker.
Gjest gjest nå Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Ok. Jeg visste ikke det skulle så lite til :oops: Ser strekkmerker ut som tynne blodårer? Jeg fikk sett på strekene i sterkt lys. Rare greier. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #8 Skrevet 2. april 2004 Uff. Og de går aldri vekk. Vel, vel...ikke mye å gjøre med det... de blekner vel litt om en stund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå