Gå til innhold

fryser :(


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg fryser sånn.. jeg fryser veldig ofte faktisk :( når andre svetter, fryser jeg og det er skikkelig kjipt...hva kan være grunnen?

Anonym poster: 9336f0182327cffb1577362d2897073a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det ogs sånn.

Jeg har rett og slett lav blodgjennomstrømming. Ting som kan bedre det er økt fysisk aktivitet og f.eks spise mat som øker ofrbrenning.

For min del er det en underliggende sykdom så får ikke gjort så mye med det.

Anonym poster: 5657344c19db42612d7c438c98d21222

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det ogs sånn.

Jeg har rett og slett lav blodgjennomstrømming. Ting som kan bedre det er økt fysisk aktivitet og f.eks spise mat som øker ofrbrenning.

For min del er det en underliggende sykdom så får ikke gjort så mye med det.

Anonym poster: 5657344c19db42612d7c438c98d21222

ok, takk for svar :)

Anonym poster: 9336f0182327cffb1577362d2897073a

AnonymBruker
Skrevet

Lavt stoffskifte kan gi symptomer som å fryse.

Anonym poster: 356db311195a7b14fa2b68988d07625f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...