AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 jeg fryser sånn.. jeg fryser veldig ofte faktisk når andre svetter, fryser jeg og det er skikkelig kjipt...hva kan være grunnen? Anonym poster: 9336f0182327cffb1577362d2897073a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jeg har det ogs sånn. Jeg har rett og slett lav blodgjennomstrømming. Ting som kan bedre det er økt fysisk aktivitet og f.eks spise mat som øker ofrbrenning. For min del er det en underliggende sykdom så får ikke gjort så mye med det. Anonym poster: 5657344c19db42612d7c438c98d21222
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Jeg har det ogs sånn. Jeg har rett og slett lav blodgjennomstrømming. Ting som kan bedre det er økt fysisk aktivitet og f.eks spise mat som øker ofrbrenning. For min del er det en underliggende sykdom så får ikke gjort så mye med det. Anonym poster: 5657344c19db42612d7c438c98d21222 ok, takk for svar Anonym poster: 9336f0182327cffb1577362d2897073a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Lavt stoffskifte kan gi symptomer som å fryse. Anonym poster: 356db311195a7b14fa2b68988d07625f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå