Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #21 Skrevet 5. mai 2013 Kjenner en i denne situasjonen og hun fikk dette til uten vold. Hun spilte på frykt
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #22 Skrevet 5. mai 2013 Litt på siden, men hva skal til for at en far ikke får lov til å treffe barna i det hele tatt? Han sier at det er fordi exen hans bare er ute etter å ødelegge for ham. Men jeg tenker at det må jo ha skjedd noe ille? Anonym poster: e31d69a15f700b61c17bec214da58392
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #23 Skrevet 5. mai 2013 Har nettopp blitt kjent med en mann som har to barn på 1 og 3 fra før, og han får bare fire timer samvær i mnd med oppsyn. Hvorfor det? Har virkelig mammaen så masse makt? Jeg spurte han, og han sa bare at eksen er en skikkelig bitch. Anonym poster: 7f15e3e5515b22750a109591ea5ecf12 Her må det være noe mer som ligger bak som denne mannen ikke sier. Barnevernet har minst vært inn i bildet. Det kan hende saken også er enda mer omfattende hva vet vi. Hva vet du? Du må vite at skulle du selv få barn med denne mannen burde du være varsom. Hilsen mann.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #24 Skrevet 5. mai 2013 Jeg kjenner til noen i denne situasjonen, og selv om jeg er veldig enig i at det som oftest er grunn til å tenke seg om så er det faktisk ikke alltid tilfelle at det er en god grunn for ordningen. I tilfellet jeg kjenner til (kjenner det veldig godt) så er ordningen basert på falske beskyldninger som raskt ble avkreftet, men barnevernet tør ikke å forandre på ordningen på tross av det. Barnet gir selv uttrykk for å ville være mer hos far og viser ingen usikkerhet ovenfor han. Så alt er ikke svart/hvitt. Anonym poster: d835f8e69eda36bb972140e344a8db0e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #25 Skrevet 5. mai 2013 Det må alvorlige ting til for at en av foreldrene kun får samvær under tilsyn. Det er gjerne barnevernet som stiller med ressurser til tilsyn, derav må barnevernet ha vært koblet inn. Det er som regel grov mishandling inne i bildet. Enten mishandling av mor forran barna, eller mishandlinh av barnet/barna. Rusmisbruk er et alternativ, eller så er personen rett og slett ikke kapabel til og ta seg av et barn på egen hånd, altså vanskjøtsel av barnet. Dette et ting som barnevernet, sakkyndig, en dommer og mest sannsynlig andre instanser har undersøkt, forhørt, bevist og tatt en beslutning ut ifra. Hvis barnemor kun har løyet, skal det MYE til at hun ikke har blitt gjennomskuet av noen som helst, og bevisbyrden ligger på henne så lenge hun har beskyldt han for så grove ting at han kun fikk samvær under tilsyn, derav foreligger det beviser på dette. Ville styrt langt unna kjære deg! Anonym poster: 6535ea079981426aa75b91cf1180718f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå