She_Leiva Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Har akkurat laget Gelé-shotter der jeg brukte 4dl vann og 3dl Rom (rom og cola shotter) på to bokser med gelé. Hvor mange shot's tør du å ta før du er redd for å bli kanakas? Jeg tåler relativt mye, men har lett for å bli dårlig/kvalm, er det en "grense" man bør holde seg innenfor for å ikke bli kvalm?
Dricka Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Prøv deg fram. Jeg pleier å lage dem i båter, men da spiser jeg kanskje 4-5 stk. Da er jeg rukket å blitt kvalm av gelèen og ikke romen.
She_Leiva Skrevet 30. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2013 Men er det sant at man blir ekstra full av slikt da? For når jeg har sagt til se som kommer på vors at det blir jelly's så blir de alle helt ville og mener at det blir "hææla i taket og tenner i tapetet".
Laurelle Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 grensen er jo ulik hos alle. jeg elsker geleshots så jeg pleier vel å ta sånn 4-6 stykker. det går helt fint det:)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Men er det sant at man blir ekstra full av slikt da? For når jeg har sagt til se som kommer på vors at det blir jelly's så blir de alle helt ville og mener at det blir "hææla i taket og tenner i tapetet". Det er oftest fordi man spiser flere på en gang, og når geleen løses opp blir det som å få i seg all alkoholen på én gang enn over tid. Anonym poster: 8da819a3b2da9ca605a15a0bfbdab87a
Rosewood Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Jeg ble helt utrolig dritings sist jeg drakk jellyshots. Og alle andre på festen, tror ingen av oss hadde vært så fulle før, det tok helt av. Er jo fordi det nesten ikke smaker sprit, og man tar flere rett etter andre fordi det smaker så godt. Så vær forsiktig, før du vet ordet av det henger du over doen resten av kvelden. Lite kult
Kraula Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Problemet med jell-o-shots er at man ikke merker at man blir full, før det virkelig smeller! Husk at det dummeste du kan gjøre er å ta én og tenke "Åh, dette var ingenting, la oss ta noen flere", for å så ta ti på rappen. Jeg var så heldig å komme litt sent på en fest en gang, satt meg ned og fikk et stort bakebrett fullt av grønne jell-o-shots (og grønn er favorittfargen min, etter neon-rosa, da), pluss noen røde. Av en eller annen årsak var det ingen andre som "likte" de grønne (selv om de bare smakte kiwi), så jeg endte opp med å ta de aller fleste på ganske kort tid (kanskje cirka 90 minutter). Når klokken da ble 23, og vi skulle i taxien til byn, reiste jeg meg for første gang siden jeg kom, og det smalt så heftig(!!!). Jeg skulle bare gå fra sofaen, gjennom gangen og ut til taxien: totalt kanskje 20 meter. På de tjue meterne ble det klart at jeg overhodet ikke skulle ut, men derimot rett hjem og legge meg. Tidenes kjedeligste kveld ute, altså. Man lærer mens man lever! Så, ta gjerne noen, men ikke ta mange på en gang, la det gå litt tid mellom når du tar shottene. Med mindre målet ditt er å bli helt sørpemongo, da må du bare kjøre på slik jeg fortalte ovenfor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå