Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen min koste oss litt for ca 10 dager siden, vi hadde ikke samleie, men han hadde sæd på hendene og fingret meg helt opp i kjeden... med sæd på hendene!! Jeg tenkte særlig ikke mye over det, men de siste 4 dagene har jeg litt smerter i magen. Føler meg litt kvalm og svimmel, ømme bryster,føler det "dunker" i magen, er alltid trøtt og er på do ofte! Jeg er i utlandet, så litt dårlig timing og får ikke dratt til legen før om neste uke! Kan jeg muligens være gravid? Er det noe annet jeg ikke har erfaring med? Håper på litt hjelp, takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Gjest MamaQuilla
Skrevet (endret)

Ja, om han førte sæd opp i skjeden din er sjansen så absolutt til stede. Finn et apotek og få tatt en test så du får roet deg, i hvert fall.

Sjansen for befruktning er rundt 25 % rundt eggløsning. Og husk at du må ta en test rundt når du venter menstruasjon for å være sikker, helt noen dager etter. Men du kan ta en nå, har du symptomer vil du mest sannsynlig også få utslag på en test.

Endret av MamaQuilla
Skrevet (endret)

Ja, om han førte sæd opp i skjeden din er sjansen så absolutt til stede. Finn et apotek og få tatt en test så du får roet deg, i hvert fall.

Sjansen for befruktning er rundt 25 % rundt eggløsning. Og husk at du må ta en test rundt når du venter menstruasjon for å være sikker, helt noen dager etter. Men du kan ta en nå, har du symptomer vil du mest sannsynlig også få utslag på en test.

Takk for svar :)!Ca hvor mange dager før menstruasjon burde jeg ta testen? Har regelmessig mens, om jeg får mensen i tide, kan jeg forsatt være gravid? beklager har så lite erfaring på dette området.

Endret av NIB
Gjest MamaQuilla
Skrevet

Om du får mensen er du mest sannsynligvis ikke gravid. Du kan ta en test noen dager før du tror du skal ha mensen, men det er ikke alltid man får utslag så tidlig. Om du da ikke får mensen kan du vente noen dager og ta en til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...