Tga93 Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 (endret) Den jeg såg som er helt grusom, hadde mareritt hele tiden om den er " 28 days " elens, forferdelig film, haha SKREV FEIL... mente " verste", dialekt.. Endret 30. april 2013 av Tga97
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 The Shining. Anonym poster: e46d340a74862386e07f0ed2f8cb7cf8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Jeg og ei venninne så en film som heter sinister. Var ikke akkurat jævla gøy å GÅ hjem 2 km i mørket..! Anonym poster: 1fa67cf734bcf69a81a96b4cf0bf1ad8 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Black Swan. Anonym poster: 89d71e184d1c717bee1ee93d197d31d8
Tga93 Skrevet 1. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2013 Jeg og ei venninne så en film som heter sinister. Var ikke akkurat jævla gøy å GÅ hjem 2 km i mørket..! Anonym poster: 1fa67cf734bcf69a81a96b4cf0bf1ad8 ååh, gud! den har jeg hørt om :s
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 ååh, gud! den har jeg hørt om :s Hehe, ja den var ganske ekkel, men slår ikke hvor stressa jeg var på veien hjem, jeg løp og satte nok ny rekord Anonym poster: 1fa67cf734bcf69a81a96b4cf0bf1ad8
Kattugla Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Mener du verste som i "mest skremmende", eller som "den dårligste"? Jeg syntes "The Descent" var creepy, men den dårligste jeg har sett må være "Dracula 3000", den er så vond at den er nesten kul! 1
Sardintroll_2.0 Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Verste film, kvalitetsmessig: Silent Night, Deadly Night Part II. Makan til møl har jeg ikke sett. Var for det meste klipp fra forrige film, som hovedpersonen fortalte. Sistnevnte er forøvrig en av de mest elendige skuespillerne jeg har sett. Om du ikke har sett den: Fortsett med det!!! Verste film, skremme-messig: The Shining. Husker jeg pissa i buksa da jeg så den første gangen, og fikk mareritt, da jeg var for liten til å se den da (så den i smug med vennegjengen, om noen lurer). I dag er det en av mine favoritter. :D
Gjest Elissima Skrevet 9. mai 2013 #10 Skrevet 9. mai 2013 Sinister er helt jævlig!! Jeg var dum nok til å se den sent på kvelden, rett før jeg skulle legge meg. Kom på en annen, men husker ikke hva den heter. Er amerikansk, om en jente som skal sitte barnevakt for en familie som har et stort hus ved en sjø. Så begynner telefonen å ringe og det er en psycho der.. men ååå husker ikke hva den heter! Syns den er creepy hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #11 Skrevet 9. mai 2013 En av de fæleste skrekkfilmene jeg har sett, som vekket mest følelser og avsky hos meg er nok "Last house on the left". Den synes jeg er virkelig jævlig.. Den er meget bra som film, men jeg ble kvalm av den. Anonym poster: 1fa67cf734bcf69a81a96b4cf0bf1ad8
Gjest Fluttershy Skrevet 9. mai 2013 #12 Skrevet 9. mai 2013 The ring Hadde mareritt i lengre tider etter den og får ennå grøssninger av den ekle hvite jenten
digitalw Skrevet 9. mai 2013 #13 Skrevet 9. mai 2013 Sinister er helt jævlig!! Jeg var dum nok til å se den sent på kvelden, rett før jeg skulle legge meg. Kom på en annen, men husker ikke hva den heter. Er amerikansk, om en jente som skal sitte barnevakt for en familie som har et stort hus ved en sjø. Så begynner telefonen å ringe og det er en psycho der.. men ååå husker ikke hva den heter! Syns den er creepy hvertfall. Kan det være "When a stranger calls"? Forøvrig et makkverk, nei takk, jeg holder meg til originalen fra 1979
Ghost Hunter Skrevet 10. mai 2013 #14 Skrevet 10. mai 2013 The last house on the left som en annen her nevnte, den er ikke særlig koselig nei... Vet ikke hvilken som er den verste jeg har sett. Filmer med gjenferd blir jeg små-redd av når jeg er alene og skal sove, men filmer hvor mennsker eller dyr blir torturert er vondt å se. Er ikke så glad i se blod eller folk som skriker av smerte, film eller ei. Men kommer ikke på noen spesiell som har gjort et veldig sterkt inntrykk på meg, ikke som jeg husker nå hvertfall, men var veldig glad i skrekkfilmer for noen år siden, herrgud så alt som fantes da, jo
Klaine Skrevet 10. mai 2013 #15 Skrevet 10. mai 2013 Verste, når det kommer til underholdning/storyline må være The Cabin in the Woods. Har ALDRI vært så skuffa over en film før i hele mitt liv. Den er fra 2011 og har faktisk fått ganske bra kritikk, så jeg gledet meg til å se den. Den var lang, hadde dårlig storyline, dårlige effekter og var veldig rotete og urealistisk. Var flere ganger under filmen jeg var usikker på om dette var en slags komedieparodi eller ikke... Uff. Men når det kommer til skumleste film så er jeg ganske usikker. Har aldri blitt ordentlig skremt av en skrekkfilm før, men hvis jeg må velge så må det være The Human Centipede 2. Uten å spoile så veldig mye, så kan jeg si at han i 2eren utførte "operasjonen" uten å ha NOEN erfaring og heller ingen profesjonelle redskaper som han i 1eren hadde.
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. mai 2013 #16 Skrevet 10. mai 2013 Blair Witch Project. Bættre, det er mange år siden den kom ut, men jeg liker fremdeles ikke å gå ute i skogen alene.
Purple Basil Skrevet 10. mai 2013 #17 Skrevet 10. mai 2013 Jeg og ei venninne så en film som heter sinister. Var ikke akkurat jævla gøy å GÅ hjem 2 km i mørket..! Anonym poster: 1fa67cf734bcf69a81a96b4cf0bf1ad8 Jeg ble skikkelig skuffet av den jeg.. Var ikke skummel =\ Kanskje jeg er blitt immun?
Tesss Skrevet 10. mai 2013 #18 Skrevet 10. mai 2013 Noroi, tror jeg.. Japansk skrekkfilm. Ikke fordi man skvetter hele tiden, eller fordi det kommer ekle gjenferd ut fra kriker og kroker, rett og slett fordi den var annerledes og orginal. Og litt bisarr. Sinister likte jeg, har sett den fire ganger nå. Synes ikke The last house on the left var noe særlig skummel. Må være noe overnaturlig inne i bildet før jeg synes det er skummelt.
Lilac Skrevet 10. mai 2013 #19 Skrevet 10. mai 2013 Verste, når det kommer til underholdning/storyline må være The Cabin in the Woods. Har ALDRI vært så skuffa over en film før i hele mitt liv. Den er fra 2011 og har faktisk fått ganske bra kritikk, så jeg gledet meg til å se den. Den var lang, hadde dårlig storyline, dårlige effekter og var veldig rotete og urealistisk. Var flere ganger under filmen jeg var usikker på om dette var en slags komedieparodi eller ikke... Uff. Men når det kommer til skumleste film så er jeg ganske usikker. Har aldri blitt ordentlig skremt av en skrekkfilm før, men hvis jeg må velge så må det være The Human Centipede 2. Uten å spoile så veldig mye, så kan jeg si at han i 2eren utførte "operasjonen" uten å ha NOEN erfaring og heller ingen profesjonelle redskaper som han i 1eren hadde. VELDIG enig i at Cabin In the Woods er helt håpløs... Human Centipede 2 er så ufattelig kjedelig syntes jeg, men veldig fin i noen av scenene hvor han utførte "operasjonen".
Tesss Skrevet 10. mai 2013 #20 Skrevet 10. mai 2013 Cabin in the woods likte jeg veldig godt Den er en fin parodi på hva man forventer av en skrekkfilm i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå