Gå til innhold

Kadust sitt treningshjørne :)

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei Kadust!!! :blomst: Har lest gjennom dagboken din nå og må si jeg ble ganske inspirert faktisk! Du er utrolig flink til å passe på både kosthold og holde på med fysisk aktivitet :) Jeg begynte på ny frisk på fredag med sunn mat, og fjellturer både fredag, lørdag og søndag. Idag er jeg så død i beina etter 7 timer på jobb (og ett år siden sist fjelltur) at sofaen var eneste plassen jeg klarer å befinne meg. I morgen blir det sykkeltur, også tror jeg at jeg må prøve meg på jordbærkesamen din, den ser knallgod ut! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei missdior! Så koselig da, selvom jeg har vært veldig innaktiv her i det siste. :ler:

For tiden er den eneste treningen jeg får når jeg går hjemmefra til toget, fra toget til jobb og andre veien igjen. Det er vel tilsammen 40 minutter gåing tror jeg. :P Så ikke så mye med andre ord, selvom det blir litt trapper innimellom på jobben.

Har bare 3 timer fra jeg kommer hjem til jeg må legge meg, og det er så uvant å måtte stå opp kl 5 hver eneste dag og jobbe fulltid så kroppen henger jo ikke med i det hele tatt. Forhåpentligvis hjelper det på når jeg kommer litt inn i rutine igjen, selvom jeg tviler på at jeg vil få tid til mye trening uansett med de 3 timene jeg har tilovers. Ehhh.

Men jeg holder meg innen matfronten da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne å gå med utfall! Det ville vært trening det ;) Hvordan går det med ryggen din?

Jobboppstart er utrolig utmattende igrunn, må gå seg litt til.... får til trening på 3 timer, jeg trener jo ca 30 min "hver" dag.. annenhver iallfall. Men er jo ikke helt optimalt igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får det ikke til på de 3 timene fordi jeg har plikter som MÅ gjøres før middag. Etter middag har jeg bare en time før jeg må legge meg som regel, og det er jo ventetiden før man kan/skal trene etter et tungt måltid, så det går rett og slett ikke.

Jeg løper hvertfall opp og ned trappene på jobben da, når jeg skal i et møte i noen etasjer under/over meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å anbefale deg å stå opp 5 og trene før du drar på jobb.. men du er visst allerede oppe da. Skal si du er en travel dame! Keep up the active lifestyle, anyway!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det værste er at fra og med mandag går toget mitt en halvtime tidligere også, så da må jeg opp 04.30 :OOOOOO Jævla sommertidene til NSB.

Rakk en runde yoga på torsdag da.

Vil fortelle noe jeg synes var litt kult. :) Skrev ei kostholdsplan for ei venninne litt tilbake, hun startet på den for litt over en uke siden og gikk ned 6 kg første uken! FETT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, så flink du er! Kanskje du har en fremtid innen kosthold og ernæring?

ajjj... jeg hadde også en slik periode der jeg måtte opp 04.30, tok tog 05, SÅ sykkel til endelig destinasjon og jobbstart 07. Hjemme igjen litt over 17, HELT skutt!!! Så du har virkelig all min "medfølelse".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Oida, her har jeg vært fraværende! HEheh, men det er jo fordi jeg ikke har hatt tid (eller energi) så ja.

Siden jeg jobber må jeg jo gå/sykle frem og tilbake stasjon mellom hjemme - stasjon og stasjon - jobb. Det har visst gjort underverker for jeg har gått ned hele 3!! buksestørrelser de 5 ukene jeg har jobbet her. Nå har jeg altså ingen bukser som passer, alle er for store YIKES.

Det har ikke blitt så veldig mye trening fordi jeg er hjemme veldig sent og legger meg omtrent rett etter middag, har dog ferie etter arbeidsdag på fredag så skal få trent masse i ferien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aktiv ferie!!! ;)))

wow, 3 buksestørrelser ned på 5 uker var da voldsomt.... skal ikke kimse av en aktiv livsstil nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Annonse

Ups, har ikke hatt tid til å være på KG på ett år jeg nå. Men her er resultatene fra treningen da:

Jeg trener for det meste bare yoga nå og spiser clean. :)

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har savna deg!!

Velkommen tilbake! :danse:

Wow, så bra du ser ut, sånn mage jobber jeg med å få!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir oppblåst når jeg skeier ut. Har fortsatt ikke funnet ut hva jeg reagerer på annet enn melk, men legen min sa det er godt mulig jeg faktisk reagerer på konserveringsmidlene og at det er derfor vi ikke finner ut av noe mer. Men skeier ikke ut så ofte, så er ikke noe problem.

Så koselig at jeg har vært savnet. :kose: Har savnet dere og! Men dette semesteret har vært rene stresshelvete så har ikke hatt tid til noe annet enn skole og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært ekstremt aktiv. Jeg skal jo egentlig forberede meg til eksamen på mandag, men i stedet har jeg altså danset rundt som en villmann til bra musikk og tatt en kort styrkeøkt som bestod av:

- Knebøy

- Quadruped high extension

- Utfall

- Sideutfall

- Glute bridge

- Markløft

Nå må jeg prøve å roe meg så jeg kan få skrevet de 4 A4-sidene jeg kan ha med meg på eksamen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg skal starte ny treningsdagbok også. Føler det er så rart å bare fortsette etter ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...