AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Har dere dratt alene på byen før? Nesten alle mine venninner er i forhold, og er ikke så keen på å dra ut. Kjenner ikke så mange i denne byen heller. Men jeg vil på byen, møte gutter:) kan man dra alene? Ser for meg at jeg hadde vandret litt rundt på utestedet og så bare dratt hjem. Anonym poster: cb9b96941999557c96e48c4483a43387
Petra75 Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jeg har aldri gjort det, og jeg er tror ikke jeg tør å gjøre det noen gang heller. Men hey - jeg har ikke lyst til å gå på kino alene en gang, så...
antibac Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Har aldri gjort det selv, men har flere venninner som har gjort det. De har hatt det veldig moro! 1
antibac Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Jeg har aldri gjort det, og jeg er tror ikke jeg tør å gjøre det noen gang heller. Men hey - jeg har ikke lyst til å gå på kino alene en gang, så... Jeg gikk alene på kino en gang; det var faktisk ikke så verst :-)
Gjest Blomst83 Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Jeg har vært på både kino og konsert alene,men kjenner jeg hadde følt meg veldig ubekvem med å dra alene på byen. Men det er jo flere som gjør det så hvis man føler seg bekvem med det så kan jeg ikke se hvorfor man ikke skal kunne gjøre det
Harlequin Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Har vurdert det, men foreløpig ikke gjort det. Er i litt samme situasjon som deg, vil gjerne ut og ha det gøy mens venninnene aller helst vil være hjemme. Det verste som kan skje er jo at man drar hjem fordi kvelden ble halvkjip! Men skal som sagt ikke være for bastant, har ikke gjort det selv
Jenna Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Jeg har hatt noen av mine morsomste kvelder ute når jeg har gått alene. 1
Petra75 Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Jeg gikk alene på kino en gang; det var faktisk ikke så verst :-) Nei, jeg vet. Det er bare en irrasjonell, psykisk sperre. Jeg tror nok at man kan ha det gøy om man går ut alene. Det er jo egentlig bare å finne seg en barkrakk sentralt i lokalet, og se opp og ut, så regner jeg med at man får kontakt med folk. I hvert fall som kvinne. Meeeen, der er dørstokkmila lang, altså..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Dra på et utested og finn en gjeng som er godt i farta å hør om du kan slå deg ned Dersom de synes det er rart at du drar ut alene, kan du si at du venter på to venninner (som selvsagt aldri dukker opp) Anonym poster: 2c821e859d5ec48c7548a4cf8bff82bd 2
belle_ Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 Har aldri dratt helt alene, men som regel er jeg en sånn som plutselig bare stikker fra alle andre! Forrige helg f. eks var jeg ute på byen med en hel gjeng, vi var på et utested, men jeg ville sjekke ut utestedet på andre siden av gaten og stakk dit alene. Jeg er veldig frempå og direkte og tok fort kontakt med flere gutter og til og med jenter, var ingen problem Om du er utadvendt tror jeg det går fint! Det er man jo ofte også om man har drukket litt! 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 Jeg får kontakt med flere menn om jeg går ut alene. Setter meg i baren også er det bare å begynne å prate med de som kommer bort for å bestille. Funker best på puber og steder uten for høy dundrende musikk Anonym poster: 774aa07075b0cb93d96e0f749fc58d58
super-s Skrevet 30. april 2013 #12 Skrevet 30. april 2013 Jeg hadde ikke gjort det, men jeg tør ikke engang å dra på kafé alene. Men hvis jeg skulle gjort det, hadde jeg dratt på en bar og ikke på et discotek!
Gjest shockgirl Skrevet 30. april 2013 #13 Skrevet 30. april 2013 Jeg har dratt mye ut på byen og konserter alene. Stort sett veldig kjipt å gå ut på byen alene, siden jeg ikke er særlig flink til å ta kontakt initiativ selv. Konserter er bedre, for da er jeg jo der for musikkens skyld.
Hudærra Skrevet 30. april 2013 #14 Skrevet 30. april 2013 (endret) Skulle ønske jeg turde! Så og si alle mine venninner er gift eller i forhold og selv om de blir med ut en gang i blant så blir det liksom ikke det samme når de sitter der og ikke er ute i samme ærend, på en måte :/ De begynner å gjespe klokka ti og vil bare hjem å legge seg. Jeg er som regel veldig utadvendt når jeg er sammen med noen jeg kjenner, men alene føler jeg meg ofte helt lost.Men lenge siden jeg var ute alene sist. Kanskje jeg skal mote meg opp? Endret 30. april 2013 av Hudærra 2
Gjest Reza08 Skrevet 30. april 2013 #15 Skrevet 30. april 2013 Jeg er relativt utadvendt av meg, snakker med de fleste hvis anledningen byr seg. Aldri vært noe problem for meg. For meg er det både morsomt, interessant og givende å snakke med andre mennesker. Man får snakket om mye da. Hvis de jeg snakker med også har lett for å snakke, er det selvfølgelig enklere. Å treffe nye mennesker er kjempeflott, da får man snakket om alt mulig. Hvis man har en litt ensom følelse i seg, går den over når man har hatt det moro sammen med andre. Vil anbefale deg å bare la ordene strømme til, de fleste du møter på vil begynne å snakke tilbake.
Gjest JakeGreen Skrevet 30. april 2013 #16 Skrevet 30. april 2013 Kanskje ikke den du ønsker å høre fra, men jeg går jevnlig ut alene på byen. Splitter stort sett opp med vennene mine når vi går ut sammen uansett, så det er ikke så viktig for min del. Foretrekker nesten å gå ut alene enkelte dager. Det eneste jeg som kvinne hadde vært redd er turen hjem, så ta forhåndsregler der. Foruten det, går det sikkert helt fint.
Gjest Chloè Skrevet 30. april 2013 #17 Skrevet 30. april 2013 Jeg har aldri dratt ut på byen alene, men kunne lett gjort det om det eneste målet for kvelden var å finne et mannfolk. Det er bare å komme her å dra ut på byen med meg , spørs bare hvilken by dere vil ut i
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #18 Skrevet 30. april 2013 Har vurdert det, men foreløpig ikke gjort det. Er i litt samme situasjon som deg, vil gjerne ut og ha det gøy mens venninnene aller helst vil være hjemme. Det verste som kan skje er jo at man drar hjem fordi kvelden ble halvkjip! Men skal som sagt ikke være for bastant, har ikke gjort det selv Det verste som kan skje er vel strengt tatt å bli myrdet eller voldtatt fordi man gikk alene. Anonym poster: f072f4c2e3fb8066f93dcf77430ae089
Gjest Chloè Skrevet 30. april 2013 #19 Skrevet 30. april 2013 Det verste som kan skje er vel strengt tatt å bli myrdet eller voldtatt fordi man gikk alene. Anonym poster: f072f4c2e3fb8066f93dcf77430ae089 Som oftest drar man hjem alene fra byen, om man så er ute med 10 stk så bor ingen på samme plass. Ingen grunn til å aldri gå ut av huset likevel
Harlequin Skrevet 30. april 2013 #20 Skrevet 30. april 2013 Det verste som kan skje er vel strengt tatt å bli myrdet eller voldtatt fordi man gikk alene. Anonym poster: f072f4c2e3fb8066f93dcf77430ae089 Joda, for all del. Jeg tok det som en selvfølge at det var et visst snev av fornuft inne i bildet - selvsagt drar du ikke på byen og drikker deg sanseløs for så å gå hjem alene, men det var heller ikke TS snakket om i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå