spørsmålstegnet Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Hva er det? De fleste vil vel mene at hvis man ikke har hatt kuk i fitta, så er man jomfru. Men hva med kuk i kun rompa og ikke fitta (har hørt noen pakistanere kjører den veien istede for å ikke miste jomfruhinna, fordi de skal være jomfru når de skal giftes bort). Men hva med kun dildo i fitta, eller en agurk, stearinlys eller blitt fista med en knyttneve? Er de jomfru? De vil vel gjøre samme nytten som en under gjennomstnitlig penis? Hva med lesber? Vil de alltid gå gjennom livet som jomfru, selv om de har besudlet hverandre i alle kriker og kroker på kroppen der bare fantasien setter grenser? Det er jo bare koslig det assa, men vil lesber se på seg selv som jomfru? Ok, hvis jomfruhinna er intakt, så er man jomfru. Men mister ikke noen den bare av å sykle på sykkel? I den fine 2013-verden vi lever i kan man jo legge seg inn hos en kirurg og få på plass jomfruhinna igjen, og vil man være jomfru da, selvom man har fått den største king-size bazooka-kuken inni seg gjennom flere år av livet? En gutt er jomfru hvis man ikke har plantet kjeppen inn i en kvinnekropp (eller en guttekropp for den saks skyld). Altså enten fitte eller rompehull. For hvis han blir sugd er man jo fortsatt jomfru? Så derfor undrer jeg, hva er å være jomfru? 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jomfru er du når du fremdeles lurer på hvordan sex mellom to som liker hverandre foregår. Anonym poster: 44f32e21789652aed52817ac34cf7f9e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #3 Skrevet 30. april 2013 Når penis har penetrert vagina. Jomfruhinnen er ikke noe godt mål, nettopp av de årsaker du nevner. Før snakket man ikke om homofil/lesbisk atferd, i hvert fall ikke i de fleste kulturer, så det var ikke behov for noen definisjon på det. Vil likevel forsøke en: For homofile er grensen analpenetrering. For lesbiske er det å oppnå orgasme + fingre i vagina sammen med en annen kvinne. Begge to, for fingring "gjelder" jo ikke for heterojenter. Tror imidlertid ikke det finnes noen offisiell definisjon for homofile og lesbiske, så de siste er bare hva jeg selv ville tenkt om det. For homofile menn bør vel skillet være ganske klart: Når du penetreres i analen av en annen mann, kan du neppe ses på som jomfru. Anonym poster: 487bc3f0b71f0aecfcb960c911d0464e 1
spørsmålstegnet Skrevet 30. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2013 Når penis har penetrert vagina. Jomfruhinnen er ikke noe godt mål, nettopp av de årsaker du nevner. Før snakket man ikke om homofil/lesbisk atferd, i hvert fall ikke i de fleste kulturer, så det var ikke behov for noen definisjon på det. Vil likevel forsøke en: For homofile er grensen analpenetrering. For lesbiske er det å oppnå orgasme + fingre i vagina sammen med en annen kvinne. Begge to, for fingring "gjelder" jo ikke for heterojenter. Tror imidlertid ikke det finnes noen offisiell definisjon for homofile og lesbiske, så de siste er bare hva jeg selv ville tenkt om det. For homofile menn bør vel skillet være ganske klart: Når du penetreres i analen av en annen mann, kan du neppe ses på som jomfru. Anonym poster: 487bc3f0b71f0aecfcb960c911d0464e Bare et kort sidesprang: Hvis en homofil har fått den i rompa, men ikke har stikket den i en annen rompe, så er han ikke jomfru. Hvis en homofil har stikket den i en annens rompe, men ikke fått den selv i rompa, så er han også ikke jomfru?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #5 Skrevet 30. april 2013 Ok, hvis jomfruhinna er intakt, så er man jomfru. Men mister ikke noen den bare av å sykle på sykkel? Jeg har aldri skjønt hvordan noen klarer å miste den på sykkel. Jeg sykler tydeligvis på en annen måte enn de folkene... Anonym poster: dca60b7310a5faa7f063272e1272545a
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Bare et kort sidesprang: Hvis en homofil har fått den i rompa, men ikke har stikket den i en annen rompe, så er han ikke jomfru. Hvis en homofil har stikket den i en annens rompe, men ikke fått den selv i rompa, så er han også ikke jomfru? Synes forsåvidt begge mister jomfrudommen av det, så det siste jeg sa var upresist, det var bare et forsøk på å vise at "grensen" er nødt til å gå senest der. Det er jo ikke slik at heterogutter aldri mister jomfrudommen, selv om de sjelden får noe inn selv, så å "gi" bør være jevngodt med å "ta" akkurat der. Uansett er det ikke så viktig for meg, var bare litt artig å fundere på. Godt spørsmål. Anonym poster: 487bc3f0b71f0aecfcb960c911d0464e 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #7 Skrevet 30. april 2013 Jeg har aldri skjønt hvordan noen klarer å miste den på sykkel. Jeg sykler tydeligvis på en annen måte enn de folkene... Anonym poster: dca60b7310a5faa7f063272e1272545a Jeg mistet den av å dette ned på stanga. Blødde masse! Anonym poster: c280e2cf945fd9680bba4fecc68fefe2 1
Gjest BettyBoop Skrevet 30. april 2013 #8 Skrevet 30. april 2013 Hva er det? De fleste vil vel mene at hvis man ikke har hatt kuk i fitta, så er man jomfru. Men hva med kuk i kun rompa og ikke fitta (har hørt noen pakistanere kjører den veien istede for å ikke miste jomfruhinna, fordi de skal være jomfru når de skal giftes bort). Men hva med kun dildo i fitta, eller en agurk, stearinlys eller blitt fista med en knyttneve? Er de jomfru? De vil vel gjøre samme nytten som en under gjennomstnitlig penis? Hva med lesber? Vil de alltid gå gjennom livet som jomfru, selv om de har besudlet hverandre i alle kriker og kroker på kroppen der bare fantasien setter grenser? Det er jo bare koslig det assa, men vil lesber se på seg selv som jomfru? Ok, hvis jomfruhinna er intakt, så er man jomfru. Men mister ikke noen den bare av å sykle på sykkel? I den fine 2013-verden vi lever i kan man jo legge seg inn hos en kirurg og få på plass jomfruhinna igjen, og vil man være jomfru da, selvom man har fått den største king-size bazooka-kuken inni seg gjennom flere år av livet? En gutt er jomfru hvis man ikke har plantet kjeppen inn i en kvinnekropp (eller en guttekropp for den saks skyld). Altså enten fitte eller rompehull. For hvis han blir sugd er man jo fortsatt jomfru? Så derfor undrer jeg, hva er å være jomfru? man er ikke jomfru lenger dersom man har hatt sex. Hvis det bare handler om å få et mannlig kjønnsorgan inn i underlivet så vil det bety at lesbiske alltid vil være jomfruer..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #9 Skrevet 30. april 2013 Hva er det? De fleste vil vel mene at hvis man ikke har hatt kuk i fitta, så er man jomfru. Men hva med kuk i kun rompa og ikke fitta (har hørt noen pakistanere kjører den veien istede for å ikke miste jomfruhinna, fordi de skal være jomfru når de skal giftes bort). Det er faktisk noen forvirrede (og ikke så språkkyndige) personer på kg som mener at man ikke trenger å være jomfru selv om man har hatt kuk i fitta. Anonym poster: 6aa9cb9a893ffed4d0e16064599e4914
Staketten Skrevet 30. april 2013 #10 Skrevet 30. april 2013 Ein er ein ekte jomfru fram til ein for fyrste gong er med friviljug i ein seksuell aktivitet. Det har ikkje noko å seie om det er runking av kjærasten, bli fingra, suging/bli sugd, fisting, tradisjonell penetrering, eller alternativ penetrering. Det skal vera absolutt zero for at skal det vera ekte jomfru. 1
miramis Skrevet 30. april 2013 #11 Skrevet 30. april 2013 På heterofile: samleie. På homofile: runking/suging hvis de ikke har planer om anal. Lesber: slikking/fingring hvis de ikke har ønsker bruk av dildo/strap-on.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #12 Skrevet 2. mai 2013 Vanskelig å si. Jeg har alltid tenkt at hvis man har hatt penetrering, altså tiss i mus, eller tiss i rompe, så er man ikke jomfru. Har ikke tenkt på dette, men da vil jo lesber være jomfurer Eller bifile også! Anonym poster: 5f574f6b9d8746b41b59e03c0dfdc8b6
Staketten Skrevet 2. mai 2013 #13 Skrevet 2. mai 2013 Vanskelig å si. Jeg har alltid tenkt at hvis man har hatt penetrering, altså tiss i mus, eller tiss i rompe, så er man ikke jomfru. Har ikke tenkt på dette, men da vil jo lesber være jomfurer Eller bifile også! Anonym poster: 5f574f6b9d8746b41b59e03c0dfdc8b6 Sjølv etter knytnevefisting? Faen til tullprat...
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #14 Skrevet 2. mai 2013 Sjølv etter knytnevefisting? Faen til tullprat... Ja dette er jo en vanlig måte å debutere på Anonym poster: 4c8006473ea6ade1da245ca9373bf77c 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #15 Skrevet 2. mai 2013 Sjølv etter knytnevefisting? Faen til tullprat... Hvorfor er det forskjell? Et hetrofil par har ikke pult, men har fista hverandre. Da er de jomfru. Men bare fordi lesber har hatt en knyttneve oppi musa, så har de debutert og er ikke jomfru lengre? Jeg synes da virkelig man skal kalle en spade for en spade, og ikke gjøre om en definisjon bare på grunn av seksuell legning. Anonym poster: 5f574f6b9d8746b41b59e03c0dfdc8b6
Staketten Skrevet 2. mai 2013 #16 Skrevet 2. mai 2013 Hvorfor er det forskjell? Et hetrofil par har ikke pult, men har fista hverandre. Da er de jomfru. Men bare fordi lesber har hatt en knyttneve oppi musa, så har de debutert og er ikke jomfru lengre? Jeg synes da virkelig man skal kalle en spade for en spade, og ikke gjøre om en definisjon bare på grunn av seksuell legning. Anonym poster: 5f574f6b9d8746b41b59e03c0dfdc8b6 Nei. Ein knyttneve er nok, uansett legning. Då er ein ikkje lenger jomfru.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2013 #17 Skrevet 2. mai 2013 Nei. Ein knyttneve er nok, uansett legning. Då er ein ikkje lenger jomfru. Da mener du også at hvis man fister med tærne/foten, og eller stikker en forvokst Kiss-tunge inni der også? Hvordan stiller du deg til bruk av dildo? Mister man som hetrofil jomfrudommen da? Jeg tenker også på lesber, som binder dildoen rundt hofta og jokker løs på en partner! Er de jomfru? Anonym poster: 5f574f6b9d8746b41b59e03c0dfdc8b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå