Gå til innhold

Til dere som slenger stygge,frekke kommentarer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten er dere en gjeng med idioter som enda ikke har kommet ut av puberteten, dere er SINNSYKT misunnelige, eller dere har sTORE problemer med dere selv..

Uansett hva det er så er jeg dritt lei av å lese deres idiotiske kommentarer om hvor dumme vi er, om vi ikke har bedre ting å gjøre o.l Hva vi vil diskutere er VÅR sak, hvis det ikke interesserer dere så kan dere jo bare holde kjeft og gå videre , istedenfor å skrive disse tingene og drite dere ut! For det er nemlig det dere gjør når dere skriver sånn.. jeg ser for meg noen patetiske mennesker som ikke har bedre å gjøre enn å slenge dritt.. dere kan da umulig ha det særlig godt med dere selv siden dere er blitt slik, eller hva??

Råder dere til å søke hjelp!!

Håper nå at dere kan oppføre dere som voksne mennesker og kutte ut alle de barnslige kommentarene.. For jo mer dere skriver, jo mer latterlige blir dere!

Dette forumet er til for å hjelpe hverandre og bygge hverandre opp, IKKE til å rive ned og ødelegge denne gleden som vi kun får oppleve en gang i livet( forhåpentligvis).

Dette er en plass hvor vi skal glede oss og kose oss! Så liker du ikke det du leser så gå videre med engang UTEN å slenge teite kommentarer!! Vis oss at dere er voksne og ikke små drittunger!!

Hilsen Anette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ann å være saklig når man diskuterer, men noen kommenterer vil være negative f.eks. når folk ønsker synspunkter på kjolen deres fordi smaken er så delt.

Personlig får jeg meg fra tid til annen en god latter her inne når noen sender små og store sleivspark til oss giftesyke bruder med til tider rosa skyer i stede for fornuft oppe i hodet. Og så lander jeg litt igjen, og det har da ingen vondt av.

Er glad dette ikke er et forum jeg hvor alle er enige, så søte og snille, men at det blir litt diskusjoner.

Skrevet

sier ikke noe galt om saklige diskusjoner, men om usaklige , stygge kommentarer som blir slengt til folk.

Vet om 2 som ikke ville være her mer for de følte seg ikke velkomne og de fikk litt dårlig selvtillit pga de ble uthengt som dumme hvis de spurte om noe andre mente var teit og galt!

Skrevet

Anette...jeg var av den oppfattning at vi ikke trengte morderatorer... men det var før... før jeg lærte hvordan damer kommuniserer....snakker med hverandre...slenger spydigheter mellom linjene, danner klikker, morer seg på bekostning av andre...

Slik er kvinner, falske og slu. Klarer ikke å skille sak person... retten til å være uenig.... respektere andres meninger...

nei...fysj...

Waco

...som mener at damer bør holde seg til det dem kan best....

Gjest Anonymous
Skrevet

Og jeg lurer på hva i alle dager waco gjør inne på en kvinneguide og iallfall inne på bryllup, han som ikke liker kvinner...

Skrevet

...så var det det å skille sak person da...

Gjest Anonymous
Skrevet

Noe du kanskje burde lære? Iallfall å ikke være sås ubjektiv.

Men jeg stopper selv denne diskusjonen her.

Er forøvrig glad i heftige diskusjoner jeg, men når det rett og slett blir drittslening ja da synes jeg folk bare kan holde seg unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...