Anne Victoria Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=740793 Anne Victoria
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Er det den med den verste historien som vinner? Haha. Jeg har en bra en, tar den som anonym her jeg. Fyren jeg var sammen med skulle reise vekk for sommeren. Samme morgen bytter han ut mobilen sin med en ny en, og lar den gamle ligge igjen hos meg (en forglemmelse). Den ligger påskrudd når jeg kommer hjem fra jobb, men uten simkort. Jeg går inn og sjekker hva som ligger der. VEL - på mobilen ligger det lagret meldinger, bilder, film (av og fra) andre jenter. Han har vært så utro som bare en drittsekk kan. Og det kommer helt klart frem at han har truffet (og ligget med) andre den tiden vi har vært sammen. Jeg sender han en sms til den NYE mobilen hans; lirer av meg noen fraser, spør om han la den igjen med vilje, og avslutter med at jeg aldri vil se han igjen. Man skulle nesten tro han gjorde dette for å slippe å "ta praten", men neida. Han bruker resten av sommeren på å ringe og melde meg HELE TIDEN. Og nå - et år senere.... en sporadisk sms her og der om hvor godt han liker meg, og at han vil treffe meg. At han angrer, og er lei seg, og at jeg burde ha tilgitt han innen nå. Jeg svarer som alltid: jeg vil aldri se igjen det stygge trynet ditt. Jeg vet at det er mange andre (mye flottere) menn der ute som aldri ville gjort noe sånt. Så hvorfor bruke tiden min på han der. Og jeg mener - hvor dum går det an å bli?? Legge igjen noe sånt! Jeg ble fysisk kvalm av det jeg leste på den mobilen. Da hadde jeg lett foretrukket en jeg-gjør-det-slutt-sms. Det er jo på grensen til hyggelig i forhold. Men så mente han jo aldri å gjøre det slutt heller da. For en tosk..... Anonym poster: 28ebb4a1e87ded875d79d6416f85ae73
Anne Victoria Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2013 Hei! Jeg er litt usikker på om den verste vinner, men jeg har ihvertfall fått flere som skiller seg markant ut Enkelte av dem vil bli brukt som bakteppe i en sak jeg skal skrive.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå