AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1 Skrevet 30. april 2013 Våknet i sta av vekkeklokka, stod opp og mens jeg gikk ved siden av sengen fordi døren er på andre siden så kjente jeg at kroppen ville bare til venstre og jeg gikk rett inn i veggen. Klarte å gå videre men når jeg svingte til høyre mot døra ville kroppen ennå bare til venstre så jeg gikk til venstre og kræsjet med klesskapet som var ca 1,5 m unna. Var veldig kvalm da. Kom meg ut av rommet og følte meg bedre, klarte å svinge til høyre for å komme meg inn på badet men kjente ennå i hodet at jeg var svimmel mot venstre. Det har gått ca 20 min nå og jeg sitter bare her i sofaen, føler meg litt småkvalm. Håper ikke dette skjer igjen, vil ikke bli borte fra jobb i dag. Hva kan det være? Var ikke bare at jeg var trøtt, jeg klarte ikke styre kroppen, er ikke så ekstremt trøtt nå. Var ikke et blodtrykksfall da jeg har hatt massevis av det før og kroppen har ikke oppført seg sånn da. Kanskje balanseorganet hadde et lite "anfall"? Uten at det er noe virus eller krystallsyken, eller kan det være en av delene? Siden jeg kan gå normalt nå, føler meg ennå bittelitt dratt mot venstre men det er bare inni hodet mitt. Anonym poster: 8f81316512defa526c343fa5051a6f4f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #2 Skrevet 30. april 2013 Jeg ville tatt en tur til legen! Anonym poster: e3772fc534cb526e095c3e794a524f15
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 Har vært svimmel før uten at legene fant ut av det, tok div blodprøver, var hos ØNH og i MR. Null funn. Så er ikke akkurat livredd, de fleste gangene man er svimmel så finner ikke leger grunnen, er bare å google svimmelhet så vet dere det Så jeg drar ikke til legen i dag, er i fin form nå, var bare i morges, drar til legen om det skjer et par ganger til. Da kan det jo være krystallsyken el noe sånt. Bare lurer på om noen kjenner seg igjen? Anonym poster: 8f81316512defa526c343fa5051a6f4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå