Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Videoannonse
Annonse
Gjest iMariuz
Skrevet

Hvilken tidsperiode ville du valgt da? Enten det er perioder på 1 uke, måneder eller år.. Og hvorfor?

Uten tvil året på folkehøgskole, det er fortsatt til dags dato det beste året i livet mitt. Fikk komme med vekk litt fra byga og oppleve andre ting, var på mange turer, traff nye folk og fikk mange nye venner som jeg fortsatt har kontakt med.
AnonymBruker
Skrevet

Ville opplevd alle årene Cristiano Ronaldo spilte i Manchester United :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Anonym poster: 7328b5c7406e94acf2082683789c4286

• Liker 1
Skrevet

Hvilken tidsperiode ville du valgt da? Enten det er perioder på 1 uke, måneder eller år.. Og hvorfor?

Jeg hadde valgt å oppleve de tre månedene fra mars 2011 til juni 2011. Magisk tid for meg. Sier ikke hvorfor, men jeg får klump i halsen av å tenke på den tida. En tid som jeg regner langt foran den perioden jeg hadde kjæreste:-)

Du vil at andre skal si hvorfor, men ikke si hvorfor selv? :klo:

• Liker 5
Skrevet

Foreløpig har jeg ingen perioder jeg vil oppleve på nytt. Eller.. Hehe.. Hadde ikke hatt noe i mot å ta sisthelga i mars på nytt igjen..

Skrevet

Du vil at andre skal si hvorfor, men ikke si hvorfor selv? :klo:

Hehe, ser den :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg og gjenoppleve tiden da David O`Leary var Leeds trener da vi alltid var i top 5 og kom til semifinalen i UEFA Cupen og Champions League

Anonym poster: b6fb1fa55de4c6b5d512b103b4b6065a

Skrevet

De tre månedene som gikk før jeg innså at jeg hadde falt for HrMinya. :fnise:

Skrevet

Sommeren 2007. Beste tiden i mitt liv. Var i Norge hele ferien, men var nydelig vær hver dag. Drakk og gjorde faenskap med kompiser, dro på telttur, badet, og rotet rundt med masse jenter.

• Liker 1
Skrevet

Sommeren 2011.

Gjest Cytosin
Skrevet

Den tiden da moren min var levde. Savner henne sånn, og ville gjort alt for å se henne igjen.

Skrevet

Den tiden da moren min var levde. Savner henne sånn, og ville gjort alt for å se henne igjen.

Samme her! :hug:

Gjest Cytosin
Skrevet

Samme her! :hug:

... Om en bare kunne spole tiden tilbake...

:klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Sommeren 2004 til sommeren 2005. Året jeg var i militæret!

Det er kun smådetaljer jeg ville gjort annerledes det året, men i sin helhet tror jeg at jeg ville gjort året til det samme som det var den gang.

Anonym poster: 3f14413e8d437e8789fd805b6489ab53

Skrevet

Fra begynnelsen 2005 til ut 2006 ca... Russetia, gode venner som jeg skulle ønske jeg hadde rundt meg enda, mye fyll og moro og egentlig ganske bekymringsløs =)

Skrevet

Sommeren 2011 til våren 2012: Serfikatet, folkehøgskole, personlig utvikling, nye venner, en fantastisk lærer jeg alltid vil huske, New York-tur, Statsraad Lehmkuhl-tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...