Gå til innhold

Svettelukt selv etter dusj

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Min samboer lukter svette selv om han er nydusjet (mener da armhulene).

Tenkte først at kanskje han slurvet litt i dusjen, siden jeg ikke har lagt merke til det før nå.

Så igår tok vi en dusj sammen. Tre forskjellige såper og èn peelingsåpe etterpå lukter fremdeles armhulene hans svette mens vi enda var i dusjen.

Hva kan dette komme av?

Han vil teste ut en annen type deo for å se om det hjelper, men hva i all verden kommer det av?

Mine armhuler lukter ikke høgg etter en dusj.

Kan det hjelpe å kanskje fjerne håret under armene, at det er der lukten sitter fast?

Endret av Avalon
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om han er veldig hårete kan det hjelpe noe å klippe ned lengden på hårene, men det er ganske spesielt at han lukter svette allerede i dusjen etter 3 såper og skrubb.

Føler han seg syk?

Anonym poster: 89e87af1f950482520573ef80347df3d

• Liker 3
Skrevet

Om han er veldig hårete kan det hjelpe noe å klippe ned lengden på hårene, men det er ganske spesielt at han lukter svette allerede i dusjen etter 3 såper og skrubb.

Føler han seg syk?

Han har ikke mye hår under armene, men vi kan alltids prøve det ut allikevel, man vet jo aldri.

Han er også frisk og rask.

Tenker at det er rart hvis lukten skal sitte så godt fast på huden, da man mister hudceller hver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke mye hår under armene, men vi kan alltids prøve det ut allikevel, man vet jo aldri.

Han er også frisk og rask.

Tenker at det er rart hvis lukten skal sitte så godt fast på huden, da man mister hudceller hver dag.

Har han spist noe spesielt? Kosttilskudd eller medisiner? Om det ikke blir bedre hadde jeg tatt en tur til lege.

Gjest Sunheart
Skrevet

Lukten setter seg i hårene under armene. Ville barbert vekk alt og sjekket om han ble bedre.

• Liker 1
Skrevet

Lukten setter seg i hårene under armene. Ville barbert vekk alt og sjekket om han ble bedre.

Ja, det er det jeg har tenkt på.

Så vi prøver det :takke:

Skrevet

Har han spist noe spesielt? Kosttilskudd eller medisiner? Om det ikke blir bedre hadde jeg tatt en tur til lege.

Han spiser det samme som meg.

Tar ingen kosttilskudd eller medisiner, og er ellers frisk og rask som nevnt.

Han er veldig aktiv, og veldig sjelden syk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente UTEN hår under armene, men som likevel har det samme problemet som samboeren din har. Ikke hver dag, men relativt ofte, lukter det svette selv etter en lang dusj og flere runder med såpe. Jeg bruker antidepressiva, så lurer på om det kan være årsaken. Har gått på det i så mange år at jeg ikke husker hvordan det var før jeg begynte å ta medisin.

Anonym poster: 3236a0f23c6a6084e62b11ce00427fb0

Skrevet

Som sagt, samboer bruker ingen medisiner. Tar ikke engang ibux e.l hvis han har vondt i hodet.

Heller ingen kosttilskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...