Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaringer med Loette?

Jeg ble anbefalt å begynne på den siden d var første gang jeg brukte p-piller og d er den typen piller med minst hormoner...

Forløpig har jeg bare merket at jeg kan være litt uvel og kvalm om morgenen og humørsvingninger...fort sint og lei meg...

Ei venninne som bruker loette sier at mengden utflod økte veldig, flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Loette i en periode i fjor. Var ikke helt fornøyd for å si det sånn, har aldri hatt så stygg hud før. Massevis av kviser på haka, og....ja, you name it. Merket også noe kvalme. Disse bivirkningene dukket ikke opp med en gang, jeg gikk på Loette en god stund før de viste seg.

Men dette er veldig individuelt, så det kan jo hende at Loette passer bra for deg!

Skrevet

Uffda.... ja jeg har bare gått på pillene nå i snart to uker, og har ikke merket noen sånne bivirkninger..ennå..

Men d er jo ganske individuelt ja.. så får se, håpe d går bra!

Bytta du merke til noe du likte bedre da eller? hva slags merke da isåfall?

Skrevet

Ja, jeg har gått over til Microgynon nå. Er litt tidlig å si ennå om jeg er fornøyd med dem, når jeg tenker på hvor sent Loette- bivirkningene dukket opp. Men foreløpig har det gått bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...