oslom Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Jeg er en mann som har en "fuck friend" som er en racer i senga. Hun er med på det meste - men etter at jeg f.eks. har ligget og slikket henne lenge og vel (som hun tydeligvis nyter... - Får nesten ikke slutte...), da vil hun absolutt ikke ha noe klining etterpå. Hun liker visstnok ikke smaken. Til sammenligning har jeg aldri nektet henne det motsatte... Noe som hun tenner veldig på. Og, ja, jeg tenner veldig på å kline etter slikking. Noen andre som har vært borte i tilsvarende? Tips?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Så lenge mannen tørker seg i ansiktet først, er det helt greit. Han har jo lagt og slafset nedi der i lengre tid, da må hun overleve å kline med ham. Smaken forsvinner uansett fort. Snakk med henne? Anonym poster: 355bc625e839f09a92bdfbefc56f51bf 1
Obiola Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 Kanskje hun bare ikke vil smake seg selv da, at hun synes det er ekkelt. Jeg personlig bryr meg ikke om det, smaker vel ikke så mye at det sitter igjen i munnen i lang tid etterpå. Ville vært litt trist om man ikke kunne kysse lenger akkurat pga. det. Synes det ville vært mer naturlig om en mann ikke ville kysse dama rett etter at han kom i munnen hennes. Sex er jo litt "skittent", blanding av diverse kroppsvæsker uten at det er ekkelt på noen måte, blir litt prippent å tenke så mye over akkurat det!
Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2013 #4 Skrevet 29. april 2013 (endret) Kanskje hun bare ikke vil smake seg selv da, at hun synes det er ekkelt. Jeg personlig bryr meg ikke om det, smaker vel ikke så mye at det sitter igjen i munnen i lang tid etterpå. Ville vært litt trist om man ikke kunne kysse lenger akkurat pga. det. Synes det ville vært mer naturlig om en mann ikke ville kysse dama rett etter at han kom i munnen hennes. Sex er jo litt "skittent", blanding av diverse kroppsvæsker uten at det er ekkelt på noen måte, blir litt prippent å tenke så mye over akkurat det! Hvorfor det egentlig? For min del er de to helt likestilte så lenge hun svelger først. Men jeg vet ikke TS, vet hun at dette er noe du tenner veldig på? Det er jo ikke så mye å gjøre hvis hun absolutt ikke liker smaken av seg selv, men kanskje hun blir mer villig til å prøve hvis hun vet at det er tennende for deg. Endret 29. april 2013 av Raindrops 1
Obiola Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 Hvorfor det egentlig? For min del er de to helt likestilte så lenge hun svelger først. Men jeg vet ikke TS, vet hun at dette er noe du tenner veldig på? Det er jo ikke så mye å gjøre hvis hun absolutt ikke liker smaken av seg selv, men kanskje hun blir mer villig til å prøve hvis hun vet at det er tennende for deg. Er jo en litt annen konsistens, smak og mengde. Fyller munnen på en litt annen måte, enn det som kommer ut av en jente som blir slikka. Jeg bare tenker på det som litt annerledes, men jeg ville likevel synes det var rart om en mann hadde mye imot det!
Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2013 #6 Skrevet 29. april 2013 Er jo en litt annen konsistens, smak og mengde. Fyller munnen på en litt annen måte, enn det som kommer ut av en jente som blir slikka. Jeg bare tenker på det som litt annerledes, men jeg ville likevel synes det var rart om en mann hadde mye imot det! Jeg snakker ikke om tungekyss mens spermen er i munnen, selv om noen sikkert liker det også, jeg ser bare ikke forskjellen hvis hun allerede har svelget det. Smaken vil jo være annerledes selvsagt, men hva som smaker best/verst er jo uansett en ren smakssak, og det er ingenting som tilsier at det skulle være mer naturlig for kvinner å like smaken av seg selv enn det er for menn. Men jeg er enig i at jeg hadde syntes det var rart å ikke få kysse etterpå, rett og slett litt kjedelig igrunn. 2
Obiola Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 Jeg snakker ikke om tungekyss mens spermen er i munnen, selv om noen sikkert liker det også, jeg ser bare ikke forskjellen hvis hun allerede har svelget det. Smaken vil jo være annerledes selvsagt, men hva som smaker best/verst er jo uansett en ren smakssak, og det er ingenting som tilsier at det skulle være mer naturlig for kvinner å like smaken av seg selv enn det er for menn. Men jeg er enig i at jeg hadde syntes det var rart å ikke få kysse etterpå, rett og slett litt kjedelig igrunn. Ja, jeg personlig synes man skal kunne kysse kjæresten (eller en fast partner) etter både slikking og suging. Noe annet hadde bare vært veldig rart. Bare ser for meg at menn og kvinner ser litt annerledes på dette, er nok sikkert ikke sånn for de fleste da. Jeg har hatt oralsex med begge kjønn og aldri fått kysse-nekt i ettertid! Kjæresten til TS har nok en holdning til dette som man ikke finner hos de fleste!
Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 Ja, jeg personlig synes man skal kunne kysse kjæresten (eller en fast partner) etter både slikking og suging. Noe annet hadde bare vært veldig rart. Bare ser for meg at menn og kvinner ser litt annerledes på dette, er nok sikkert ikke sånn for de fleste da. Jeg har hatt oralsex med begge kjønn og aldri fått kysse-nekt i ettertid! Kjæresten til TS har nok en holdning til dette som man ikke finner hos de fleste! Jeg har bare opplevd det med én partner, men han syntes oralsex var litt ekkelt (uansett hvem som mottok) og hadde en liten fobi mot sin egen sperm tror jeg. Ikke spesielt gøy å føle seg nærmest spedalsk hver gang han fikk utløsning. Jeg tror heller ikke det er så veldig vanlig å tenke slik igrunn
Obiola Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Jeg har bare opplevd det med én partner, men han syntes oralsex var litt ekkelt (uansett hvem som mottok) og hadde en liten fobi mot sin egen sperm tror jeg. Ikke spesielt gøy å føle seg nærmest spedalsk hver gang han fikk utløsning. Jeg tror heller ikke det er så veldig vanlig å tenke slik igrunn Mulig jeg har hørt fra noen menn at de synes sin egen sperm er litt ekkel (etter å ha stilt spørsmålet "har du smakt på din egen sæd noen gang?") derfor jeg ser for meg at det er større sannsylighet at en mann skal nekte å kysse enn at en kvinne gjøre det! Ville nok følt meg litt snurt og avvist om jeg opplevde det!
kills Skrevet 29. april 2013 #10 Skrevet 29. april 2013 Jeg bryr meg hvertfall ikke om han har vært nedentil.. Opplever ofte at menn ikke vil kysse etter at jeg har utført oralsex på dem (da tenker jeg uten at han har fått utløsning, de slipper unna dersom jeg har svelget), skjønner ikke helt hvorfor. Blir positivt overrasket når de vil det.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #11 Skrevet 29. april 2013 Jeg synes det er sykt tennende å kline etter at man har hatt oral, var en gutt som teasa meg ved å suge fingrene sine rett etter at han fingra meg, kastet meg over han med det samme jeg. Anonym poster: 2716dd6584017485ac1fc46aaf37ccea 3
Gjest Raindrops Skrevet 29. april 2013 #12 Skrevet 29. april 2013 var en gutt som teasa meg ved å suge fingrene sine rett etter at han fingra meg, kastet meg over han med det samme jeg. Anonym poster: 2716dd6584017485ac1fc46aaf37ccea Åh gud, det er så sykt sexy når de gjør det.... 4
frøkna Skrevet 29. april 2013 #13 Skrevet 29. april 2013 Jeg har aldri kjent noe særlig til noe smak etter det? Gjorde det ikke med min første, siden jeg syns det var ekkelt, men vokste meg ganske fort fra meg det. Det er en naturlig del av sexlivet syns nå jeg. Blir jo slitsomt om man ikke kan kline etter det siden det ofte er en del av forspillet...
Gjest Lille-pus Skrevet 30. april 2013 #15 Skrevet 30. april 2013 Aldeles herlig og 'sykt' tennende. Et absolutt 'must'. Enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #16 Skrevet 30. april 2013 Jeg synes det er sykt tennende å kline etter at man har hatt oral, var en gutt som teasa meg ved å suge fingrene sine rett etter at han fingra meg, kastet meg over han med det samme jeg. Anonym poster: 2716dd6584017485ac1fc46aaf37ccea omg... Anonym poster: ac8173719071265fed40bdfbc0e4d999
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #17 Skrevet 30. april 2013 Elsker det ! Det er bare mer sexy Gjør ingenting om det er ekstra vått ! Anonym poster: 1bd9863b1828df77b485dbdbdb2c3e6e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #18 Skrevet 30. april 2013 Hva med menn som ikke vil slikke etter at de har kommet inni deg? Anonym poster: a39cd40ed7494c882894fa2a59114b17
miramis Skrevet 30. april 2013 #19 Skrevet 30. april 2013 Har aldri engang tenkt over det når jeg kliner med kjæresten etter slikking eller suging. Smaker jo ikke akkurat fitte av leppene hans etter han har slikket meg, er det vanlig at det smaker? Eneste er at han vil at jeg får unna all spermen før jeg kysser han hvis han kom i munnen min.
thequeen Skrevet 30. april 2013 #20 Skrevet 30. april 2013 Jeg kan gjerne kline med kjæresten min etter at han har slikket meg, tenker ikke over at han nettopp har vært "der nede". Synes heller ikke det smaker annerledes. Han derimot, nekter å kline med meg etter at jeg har sugd han... :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå