AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1 Skrevet 29. april 2013 Jeg var en stund på diskusjon.no men slutta å være der av en grunn jeg ikke aner, og av en eller annen grunn så ble jeg med på KG istedet. Men fins det fler forum? Gjerne der folk er litt mer høfligere enn her på KG? Jeg er så lei av å nærmest bli hata i annenhver tråd jeg poster i, fordi folk skal pirke på alt man skriver og finne noe negativt. Det er ikke respekt for at folk er forskjellige og har forskjellige meninger selv om det er et diskusjonsforum. Dette er ikke en diskusjon om AB funksjonen, men jeg må si at jeg misliker at noen bruker den feil bare for å oppføre seg dårlig bak denne brukeren. Og jeg pleier heller ikke å poste som AB selv, men gjør det nå fordi jeg nettopp vil unngå å bli kjefta ned i innboksen eller bli forfulgt fordi noen er uenige med meg. Jeg har ingen spesielt radikale eller sterke meninger, men jeg er glad i å diskutere og prøver ikke å få noen venner her inne eller smiske meg til "flere likes". Jeg er ikke frekk eller slem, men likevel så kommer det dårlige svar. Sånn ca; jeg spør: "hvilken suppe er best?" svar: "hva faen skal du spise suppe for? idiot" Ikke verdens beste eksempel, men om det hadde oppstått en sånn diskusjon her inne hadde jeg ikke blitt overrasket altså! Ja jeg kan dtikke herfra og aldri komme tilbake, det er det jeg vurderer. Men jeg er glad i å diskutere, og vil klare å diskutere saklig og ordentlig med andre mennesker. Og som ikke henger seg opp i det om man skriver noe feil eller misforstår. Noen forslag? Anonym poster: b474bdd08309d5014f516875650fb908 1
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 29. april 2013 #2 Skrevet 29. april 2013 Du finner ulike forum til nesten alle interesser. Er det noe du synes er spesielt interessant å diskutere anbefaler jeg å finne et forum som er laget for det. Ellers kan du jo prøve reddit. Der er det noe for alle.
Gjest Cytosin Skrevet 29. april 2013 #3 Skrevet 29. april 2013 (endret) Nå er jeg bare aktiv på "diskusjon" og "kvinneguiden", og jeg foretrekker helt klart diskusjon. De har flere underfora hvor du kan diskutere mye forskjellig. Jeg opplever en høy grad av saklighet i de trådene jeg frekventerer. Men usaklighet og arroganse finner du inne på alle fora på nettet, det gjelder bare å holde seg unna diskusjoner rundt betente eller kontroversielle tema dersom du ikke takler å få slemme bemerkninger slengt etter deg - for det vil du garantert få om du deltar i en het debatt. Jeg merker også at jeg er litt lei kvinneguiden, syns det er for mye "kosemose"-stemning her, AB som slenger dritt, brukerfiksering, rykter og sladder og personangrep i en tråd om frukt Endret 29. april 2013 av Cytosin
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #4 Skrevet 30. april 2013 TS her kanskje jeg skal prøve meg på diskusjon.no igjen. Ja det er vel tullinger overalt, jeg prøver også å holde meg unna de mest opphetede debatter her og, som de om breivik, politikk og sånn. Men i tråder for eksempel om oppdragelse, kjæledyr, hygiene, personlige problemer osv, så kan man omtrent ikke skrive noe før man får kjeft og blir pirket på Anonym poster: b474bdd08309d5014f516875650fb908
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå